Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رخساره فضلی مدیرکل پیش‌دبستانی وزارت آموزش‌وپرورش در حاشیه همایش ملی یافت‌های پیش‌دبستانی در حوزه پیش‌دبستانی اظهار کرد: در حال حاضر توسعه کیفی دوره پیش‌دبستانی مهم‌ترین راهبرد آموزش‌وپرورش کشور است.

وی بابیان اینکه اقداماتی گسترده‌ در حوزه کیفیت‌بخشی به دوره پیش‌دبستانی صورت گرفته است، افزود: توجه به مؤلفه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن تفاوت‌های فردی از جمله راهبرد‌های مهم مجموعه پیش‌دبستانی کشور در حوزه کیفیت بخشی به این دوره مهم تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک و نیم میلیون نوآموز پیش دبستانی در کشور

مدیرکل پیش‌دبستانی وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: بالغ‌ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نوآموز پیش‌دبستانی در کشور تحصیل می‌کنند که ۲۵درصد این نوآموزان نیز در مناطق عشایری و کم‌تر توسعه‌یافته قرار دارند و هزینه تحصیل آن‌ها به‌صورت کامل رایگان است.

فضلی افزود: این حمایت دولتی از نوآموزان پیش‌دبستانی بر اساس ضریب محرومیت منطقه و سطح منطقه ازلحاظ شاخص محرومیت و توسعه‌یافتگی صورت می‌گیرد.

وی گفت: توسعه کمی و کیفی پیش‌دبستانی بدون داشتن نیرو‌های کیفی و توانمند محقق نمی‌شود. بر همین اساس تمام تلاش خود را برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی به کارخواهیم بست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند