Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:20:35 GMT

بهترین بازیکن تمام ادوار از نظر گریزمان کیست؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۵۶۱۰

بهترین بازیکن تمام ادوار از نظر گریزمان کیست؟

مهاجم بارسلونا انتخاب بهترین بازیکن تمام ادوار را سخت دانست و معتقد است می‌توان زین الدین زیدان را بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آنتوان گریزمان در یک مصاحبه درباره دوران ورزشی‌اش صحبت کرد و پاسخ‌های خیلی جالبی داد. مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید به تحسین دیگو کاستا، په‌په و دی یانگ پرداخت و به بهترین لحظاتش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین بازیکنی که با او بازی کردید؟

دیگو کاستا به خاطر حمایتی که از من در زمین می‌کند. حضورش در زمین به من آزادی عمل بیشتری می‌دهد. او پسر خیلی خوبی است و خیلی خوب در زمین کار می‌کند. ما تنها با یک نگاه همدیگر را می‌فهمیم. بالاتر از همه او یک جنگنده است. کاستا را دوست دارم. داشتن او به عنوان یک هم‌تیمی در زمین عجیب است.

بهترین حریف؟

فرانک دی یانگ، بازیکن آژاکس چون خیلی تلاش کردم او را تحت فشار قرار دهم اما نتوانستم.

بهترین مدافع؟

په‌په چون همیشه پشت سر تو است. همیشه برتر از تو است و از او گذشتن خیلی سخت است.

بهترین بازیکن تمام ادوار؟

بستگی به دوران دارد اما بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. من بازی پله یا دیگو آرماندو مارادونا را ندیدم. پاسخ این سوال سخت است، هر بازیکنی سبک خاص خودش را دارد. همچنین نباید زین الدین زیدان را فراموش کرد که فاتح جام جهانی شده که مسی و رونالدو نتوانستند به آن دست یابند.

توانمندترین بازیکن؟

کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله.

بهترین لحظه بازیگری؟

زمانی که با رئال سوسیداد به لالیگا صعود کردیم. آخرین باری بود که پاهایم لرزیدند. در نخستین سال، جو، باورنکردنی بود. همه چیز برای من جدید بود.

بهترین شادی گل؟

گل اخیرم که در حال گیتار زدن بودم.

بهترین گل؟

با اتلتیکو برابر رئال سوسیداد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان اتلتيكومادريد دیگو کاستا زین الدین زیدان کریستیانو رونالدو کیلیان ام باپه ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسر تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آنها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به‌همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به اتمام برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی تیمش تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهاً مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسر تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آنها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: در خصوص پخش‌زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیت داده نشده است، البته که در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهنم دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

سطح کیفیت لیگ‌مان افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما این بازیکن جوان‌تر است که باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!