Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ داود محمدی گفت: صداوسیمای مرکز قزوین به خوبی با پخش برنامه هایی نظیر خاطرات مبارزین انقلاب اسلامی و تشویق مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه های خوب و قابل قبولی را برای بینندگان و هم استانی ها پخش کرد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در سال‌جاری برنامه های مختلفی در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پخش برنامه هایی در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری میزگردهایی در این زمینه از شبکه های مختلف پخش شده که انصافا قابل تحسین و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‌وی ادامه داد: امروز جوانان نسل سوم و چهارم باید بیش از هر زمان دیگر از اهداف انقلاب اسلامی اطلاعات کافی داشته باشند و حرکت مناسب و ارزشمند رسانه ملی در این زمینه و عرصه بسیار به جا بوده و توانسته به خوبی این رسالت را در برنامه های مختلف به خوبی به مخاطبان ارائه دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و اگرنتوانیم واقعیت های جامعه را به خوبی بیان کنیم قطعا دشمنان می توانند در راستای تخریب و تضعیف باورها و ارزشها قدم بردارند.

محمدی ضمن قدردانی از شبکه استانی مرکز قزوین خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین هم به خوبی با پخش برنامه هایی نظیر خاطرات مبارزین انقلاب اسلامی و تشویق مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن هم برنامه هایی خوب و قابل قبول برای بینندگان و هم استانی ها پخش کرد که باید از مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین و دست اندرکاران و برنامه سازان قدردانی کنیم.

‌وی اضافه کرد: با مدیریت جدید صداوسیمای مرکز قزوین به مدیریت انبارلویی و سکانداری وی بر این رسانه در استان، می توانیم بیشتر شاهد رشد و تعالی این شبکه در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین صدا و سیما مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین