Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پیام تبریک فرانک والتر اشتاینمایر رئیس‌جمهور آلمان به ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خشم گروه‌های یهودی و تندروهای آلمان را برانگیخت.

به نقل از رویترز، «ژوزف شوستر»، رئیس شورای مرکزی یهودیان آلمان از فرستادن پیام تبریک فرانک والتر اشتانمایر، رئیس‌جمهور آلمان به حسن روحانی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب ایران انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای مرکزی یهودیان آلمان روز دوشنبه در گفت‌وگو با روزنامه دیلی بیلد، گفت که این اصلا قابل درک نیست که حساسیت لازم در مورد ایران نادیده گرفته‌ شود.

وی در ادامه در مورد این پیام مدعی شد: اگر ارسال چنین پیامی ضروری بود، لازم بود که رییس‌جمهور آلمان چند کلمه‌ای در انتقاد از ایران هم صحبت می‌کرد.

«وِنسل می‌کَسکسی» رئیس دیده‌بان حقوق بشر آلمان هم محتوای پیام رئیس‌جمهوری آلمان را «شوک‌آور» دانست.

«فرانک مولر رُزِنتخت»، مسئول سیاست خارجی حزب لیبرال آلمان هم مدعی شد که این پیام «یک اجحاف بزرگ در حق دوستان اسرائیلی ما به حساب می‌آید که از سوی ایران در معرض تهدید هستند. »

والتر اشتانمایر، ۲۲ بهمن ماه با ارسال پیامی تبریک گرم خود و ملت آلمان را به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ایران، به حسن روحانی ابلاغ کرد.

با وجود گذشت دو هفته از زمان ارسال پیام تبریک رئیس‌جمهور آلمان، انتقادها از وی در رسانه‌های آلمان کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف آلمان حسن روحانی یهودیان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش