Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در پیامی، کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات استانی قرآن بسیج را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
قال الامام علی (ع): لقاح الایمان تلاوت القرآن (عیون المحکم والمواعظ، ص. ۴۲۰)
کسب مقام‌های برتر قرآنی شما بسیجیان عزیز، گویای روح قرآنی حاکم بر نهاد مقدس شجره طیبه بسیج است که در دزه ذره آن نفوذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وصول خبر مسرت بخش کسب رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌های مختلف مسابقات استانی قرآن بسیج و مُدهامتان، موجب مسرت و شعف گردید و برگ زرین دیگری بر افتخارات بسیجیان عزیز شاهرودی افزوده شد.
بدون شک، رسیدن به چنین جایگاه‌های معنوی باعث تلالو هر چه بیشتر آموزه‌های زیبا و معنوی قرآن کریم و به مشام رسیدن عطر دل انگیز و روح افزای کلام الهی در شجره طیبه بسیج می‌گردد.
اینجانب به عنوان خدمتگذار کوچک مردم بزرگوار، مومن، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شاهرود، این افتخار آفرینی را به شما بسیجیان عزیز و ارزشمند و خانواده‌های محترم، جامعه بزرگ قرآنی و به ویژه اساتید گرامی و دلسوزتان که شما را در دست یابی به این موفقیت یاری نمودند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در راه اعتلا و نشر قرآن کریم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در پناه قرآن و الطاف خداوند متعال بیش از پیش موفق و موید باشید.
والسلام علی عبادالله الصالحین

سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود فرمانده سپاه شاهرود پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی با فرمانده سپاه استان قم، از خدمات سپاه حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال 1402 ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی‌‌طالب(ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • با قرآن مقاومت می‌کنیم و اسرائیل را شکست می‌دهیم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند