Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@00:33:34 GMT

واکنش بی ادبانه بنیامین نتانیاهو به استعفای ظریف

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۷۴۱۴

خرداد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به استعفای محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان واکنش نشان داد.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به استعفای «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
بر اساس این گزارش، وی در جریان این پست توئیتری ادبیات سخیفی را در واکنش به استعفای وزیر خارجه کشورمان به کار برد و با گستاخی نوشت: «ظریف رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. به درک!»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهای واهی خود علیه ایران مدعی شد: تا من در راس قدرت هستم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند! برچسب ها: نتانیاهو ، استعفای ظریف ، رژیم صهیونیستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نتانیاهو استعفای ظریف رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیوید کامرون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، ادعا کرد: پس از حمله وحشتناک ایران به (رژیم) اسرائیل سفر کردم تا همبستگی خود را نشان دهم.

وزیر خارجه انگلستان بدون اشاره به اقدامات غیرقانونی، تنش‌زا و بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه به بیان این نکته بسنده کرد که هر گونه واکنشی (به پاسخ ایران) باید تا حد امکان کمترین تاثیر را بر تشدید درگیری‌ها داشته باشد.

وی افزود که در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که ما باید تمرکز خود را بر دریافت کمک‌های بیشتر به غزه و خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) حفظ کنیم.

کامرون پیشتر هم در گفتگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفته بود که مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام (نظامی) هستند. امیدواریم که اقدام آنها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است، اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو