Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:46:48 GMT

معاون وزیر راه: ۲۱ شهر جدید در کشور در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۷۵۶۸

معاون وزیر راه: ۲۱ شهر جدید در کشور در حال ساخت است

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور از ساخت ۲۱ شهر جدید در استان‌ها خبر داد گفت: سال آینده عملیات اجرایی شهر جدید تابناک در لامرد فارس و شهر تیس در چابهار آغاز می‌شود. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حبیب‌الله طاهرخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌‌های عمرانی در شهر جدید عالیشهر بوشهر با بیان اینکه  این شهردارای 25 هزار نفر جمعیت است اظهار داشت:  یکی از سیاست‌های مهم در شهرهای جدید هویت سازی در شهرها است که راه‌اندازی مراکز مجتمع فرهنگی و هنری نقش مهمی در این راستا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر خبر داد و بیان کرد: این مجتمع فرهنگی هنری بر اساس نیاز و مطالبات جمعیت این شهر طراحی و ساخته شده که می‌تواند در هویت بخشی در عالیشهر اثرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور با تاکید بر توسعه طرح‌های فرهنگی در شهرهای جدید گفت: یکی از نیازهای مهم و اساسی در شهرهای جدید شکل گیری هویت فرهنگی است که ایجاد فضاهای فرهنگی در این راستا نقش ارزنده‌ای دارد.

طاهرخانی با تاکید بر تعاملات فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید خاطر نشان کرد: ایجاد مجتمع‌های فرهنگی هنری می‌تواند تعاملات اجتماعی در شهرهای جدید را افزایش دهد و  هویت‌ساز باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این نکته که شهر باید دارای نماد فرهنگی و اجتماعی باشد تصریح کرد: در بعداز انقلاب اسلامی پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در کشور اجرا و افتتاح شد ولی  بیشتر بناهای ساخته شده هویت ساز نبودند.

وی با بیان اینکه باید در طراحی و اجرای ساختمان‌ها و بناها موضوع هویت و نماد مورد توجه قرار بگیرد افزود: پروژه‌های اجرایی در مجموعه شهرهای جدید با رویکرد هویت‌سازی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور طراحی و برگزاری رویدادهای فرهنگی در شهرهای جدید را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: انتخاب هفته‌ای به نام عالیشهر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم و پسندیده است چراکه این رویداد فرهنگی ضمن تقویت ارتباطات اجتماعی، مردم را در تعامل اجتماعی بیشتر به هم نزدیک می‌کند.

طاهرخانی از ساخت 21 شهر جدید در استان‌ها خبر داد گفت: سال آینده عملیات اجرایی شهر جدید تابناک در لامرد  فارس و شهر تیس در چابهار آغاز می‌شود.

بوشهر| مسکن مهر در شهرهای جدید تا سال آینده تحویل متقاضیان داده می‌شود بوشهر|800 میلیارد تومان برای عمران شهرهای جدید اختصاص یافت بوشهر| مسکن مهر در شهرهای جدید تا سال آینده تحویل متقاضیان داده می‌شود

وی با قدردانی از توجه به توسعه زیرساخت‌ها در شهر جدید عالیشهر بوشهر تصریح کرد: اجرای روبناها، زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی، تفریحی، فرهنگی، درمانی، خدماتی و دیگر طرح‌های مورد نیاز و مطالبه مردم در شهر جدید عالیشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر شبکه کودک در این آیین گفت: امسال تئاتر تعاملی زنده را به نمایش گذاشتیم که در نوع خود بی نظیر است و واکنش‌ها در شبکه شاد بارگذاری می‌شد و در دستور کار قرار می‌گرفت.

محمدصادق باطنی افزود: نسل جدید با بحران هویت مواجه است؛ اگر کسی به نسل ما پاسخی نمی‌داد جویای پاسخ نبودیم، امروز، اما پاسخ سوالات خود را در فضای دیگری تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مساله دختران باید در برنامه‌های تلویزیونی برنامه‌ریزی شود، عنوان کرد: برای ورود به هویت کودکان باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد که نشانه‌های ورود به هویت کودکان تشکیل گروه‌های هواداران است و خاطره‌گذاری در اذهان نیز از دیگر نشانه‌ها است، چراکه کودکان در هر سنی با یک برنامه تلویزیونی خاطره‌سازی کرده‌اند.

مدیر شبکه کودک افزود: برنامه سر سفره خدا خاطره چند نسل از روزه اولی‌ها است و این برنامه تلویزیونی به بخشی از آیین دین‌داری کودکان تبدیل شده که جای تقدیر دارد.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در حاشیه تقدیر از عوامل برنامه "سر سفره خدا" گفت:در تلاشیم عرصه حقیقی و عرصه مجازی و رسانه را به یکدیگر گره بزنیم که ماحصل این امر و رفت‌وآمد‌ها منجر به تولید چنین برنامه‌ای شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال در راستای تعاملات و دغدغه‌هایمان باغ رسانه کودک و نوجوان را نیز افتتاح کنیم.

در پایان این جلسه از تمامی عوامل این برنامه تلویزیونی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت