Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید خون گریست که با دخالت های غیر حرفه ای در سیاست خارجی کشور یک دیپلمات ممتاز، خوشنام، شجاع، دلسوز، میهن پرست و کارآمد مانند دکتر ظریف مجبور به استفاء می شود. آفتاب‌‌نیوز : رئیس شورای عالی استان ها و عضو شورای شهر تهران با انتشار یک توئیت، خسارت حضور نداشتن ظریف در دستگاه دیپلماسی ایران را جبران ناپذیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی الویری که تجربه خدمت در دستگاه دیپلماسی کشور به عنوان سفیر ایران در اسپانیا را دارد در این پیام توئیتری آورده است: باید خون گریست که با دخالت های غیر حرفه ای در سیاست خارجی کشور یک دیپلمات ممتاز، خوشنام، شجاع، دلسوز، میهن پرست و کارآمد مانند دکتر ظریف مجبور به استفاء می شود.
وی در ادامه این پیام تاکید کرده است: خسارت نبود ظریف در دستگاه دیپلماسی ایران جبران ناپذیراست.
محمد جواد ظریف دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.
سید عباس موسوی، معاون سخنگوی وزارت خارجه نیز در گفت و گو با ایرنا، اصالت متن اینستاگرام و استعفای وزیر خارجه را تایید کرد.
ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.ظریف ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ظریف مرتضی الویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.

اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به آتش‌بازی امروز در اصفهان، تمامی کشورها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.»

کد خبر 845556 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه محمدجواد ظریف فلسطین

دیگر خبرها

  • واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان
  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!