Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۶ پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی در عالیشهر بوشهر با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، 5 پروژه عمرانی ظهرامروز همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در عالیشهر با اعتبار جمعا 183 میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهربوشهر در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در این شهر با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت شهرهای جدید، استاندار بوشهر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبارات لازم در توسعه زیرساخت‌های در عالیشهربوشهر اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب, کلانتری, بوستان ابریشم, پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه است که همزمان در سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح شد.

علی مقاتلی از افتتاح   مجتمع فرهنگی هنری آفتاب در عالیشهر خبر داد و بیان کرد: این مجتمع با اعتبار 95 میلیارد ریال ساخته، تکمیل  و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با  50 درصد اعتبار داخلی و 50 درصد از اعتبارات عمرانی استان به‌صورت مشارکتی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای ساختمان مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر بوشهر دارای 2هزار مترمربع  است عنوان کرد: ساختمان همکف مجتمع 713متر مربع، طبقه  نخست 689.5 مترمربع، ساختمان گریم 75 مترمربع، سالن آمفی تئاتر 497 مترمربع است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شامل 13 کلاس آموزشی و 5 اتاق اداری و یک سالن آمفی تئاتر است افزود: در این مجتمع انجمن‌های خوشنویسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، قرآن و نهج البلاغه، سینمای جوان، شعر و ادب فعالیت می‌‌کنند.

مقاتلی افتتاح مدرسه شش کلاسه را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد: 4 پروژه مدرسه دیگر در عالیشهر در حال اجراء است که با تکمیل آنها سرانه فضای آموزشی در این شهر به شاخص‌های استانی نزدیک می‌شود.

وی افتتاح پیست دوچرخه سواری، واحد انتظامی کلانتری و بوستان ابریشم را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در عالیشهر دانست  و تاکید کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالیشهر آغاز شد که  تا سال آینده با اعتبار 32 میلیارد ریال تکمیل و افتتاح می‌شود.

معاون وزیر راه: 21 شهر جدید در کشور در حال ساخت است 183 میلیارد ریال پروژه عمرانی در عالیشهر بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد هفته فرهنگی شهرهای جدید در عالیشهر بوشهر برگزار می‌شود

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با بیان اینکه این کانون با اعتبارات سه جانبه استانداری، عمران عالیشهر و کانون پرورش فکری کودکان ساخته می‌شود گفت: با افتتاح این پروژه 5 هزار دانش آموز عالیشهری تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری قرار می‌گیرند.

مقاتلی از آغاز ساخت مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با اعتبار 51 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هزار و 800 متر مربع در حال ساخت است که  دارای 20 تخت بیمارستانی است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است