Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان ظهر سه شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با آیت‌الله عابدینی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله عابدینی در این دیدار اظهار کرد: فاطمه الگوی زنان عالم و همه بشریت است و باید با مطالعه سیره حضرت درس عفت و پاکدامنی بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: مسئولیت ارزشمندی در حوزه شرکت های دانش بنیان دارید، اقتصاد موضوع مهمی است که باید به آن هوشمندانه توجه کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: وقتی دانشگاهی راه اندازی می کنیم باید توجیه داشته باشد تا هزینه ها هدر نرود، نگاه ما باید در احداث بیمارستان، کار عمرانی، مراکز آموزش عالی اقتصادی باشد.

وی یادآور شد: کار شما در راه اندازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان ارزشمند است، آنچه با عقل و دانش همراه است نتایج خوبی دارد با راه اندازی این شرکتها که بستر آن را نظام مهیا کرده می توانیم به بهره وری در کارها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تقوی موجب تقویت اراده و توانایی می شود و این ایمان در شرکت های دانش بنیان بیشتر دیده می شود.

وی ادامه داد:  امروز مشکلات ما ناشی از بی ارادگی و بی دانشی و بی خردی است و با بها دادن به فناوری و دانش می توان از مشکلات بهتر عبور کرد.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: این حوزه در عصر کنونی بسیار اهمیت دارد و از مسایلی است که رهبری به آن توجه جدی دارند و باید با نگاه تکریمانه به فعالان این عرصه از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

وی گفت: هر کس بگوید نمی توانیم هنوز افکار حقیرانه استکباری در سر دارد که منسوخ شده است. شرکت های دانش بنیان نشان داده اند که ما می توانیم کارهای بزرگی را به عرصه عمل برسانیم.

کد خبر 4553400

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین معاون علمی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران

سعیدی مدیر توسعه یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت دانش بنیان با اتکا بر جوانان نخبه توانسته  یک شبیه ساز آموزش پزشکی ویژه دانشجویان قبل از ورود به آموزش بالین در بیمارستان ها را  طراحی کند.

وی افزود: شبیه ساز طراحی شده دارای این قابلیت است که دانشجوی پزشکی به صورت مجازی بیمار را ویزیت و از او شرح حالش را دریافت کند. 

مدیر توسعه یک شرکت دانش بنیان  بیان کرد: دانشجویان رشته پزشکی با استفاده از این شبیه ساز می توانند معاینه عمومی و تخصصی را بر روی بیمار انجام دهند و با دیدن نتایج آزمایش و تصویر تشخیص نهایی را بدهند.

وی  تاکید کرد: یکی دیگر از قابلیت های این شبیه ساز این است که تصمیم های نادرست و پرخطر را اعلام می کند و در پایان امتیاز به دانشجو می دهد. قیمت تمام شده بسیار کم تر از خرید یک اپلیکیشن خارجی است.

مدیر توسعه این شرکت دانش بنیان  ادامه داد: این شبیه ساز مکمل برنامه های آموزشی دانشگاه است و این مدل با این تکنولوژی مشابه خارجی ندارد و دانش آن کالا بومی است.

وی گفت: این شبیه ساز با قطع اینترنت بین المللی قابلیت خودش را از دست نخواهد داد و قادر خواهد بود تا با اینترنت ملی به کار خود ادامه بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • محفل قرآنی «امام حسنی‌ها» مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال