Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:29:05 GMT

تمرین سپیدرود رشت بدون حضور کادر فنی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۲۸۸۳

تمرین سپیدرود رشت بدون حضور کادر فنی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در پی استعفای شفاهی علی کریمی از مدیریت و سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت و عدم حضور سایر اعضای کادر فنی این تیم، تمرین دیروز سپیدرود انجام نشده بود اما تمرین این تیم عصر امروز با حضور محمدرضا مهدوی کاپیتان و سایر بازیکنان انجام شد و تعدادی از تماشاگران نیز خود را به ورزشگاه سردار جنگل رشت رسانده و از نزدیک نظاره گر تمرین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرخپوشان رشتی در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور باید روز جمعه دهم اسفند ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم استقلال خورزستان بروند که این دیدار از اهمیت ویژه ای برای سپیدرود برخوردار است.
با توجه به اینکه استقلال خوزستان در انتهای جدول و سپیدرود رشت فقط یک پله بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار دارد، پیروزی سرخپوشان رشتی برابر استقلال خوزستان بسیار حائز اهمیت است چون علاوه بر اینکه با پیروزی برابر این تیم فاصله خود را با قعرنشین جدول افزایش می دهد، از طرف دیگر فاصله سپیدرود با سایر تیم ها کاهش می یابد.
این در حالیست که هنوز وضعیت سرمربیگری و سایر اعضای کادرفنی سپیدرود برای بازی روز جمعه مشخص نیست و هم اینک سرخپوشان رشتی اولین تمرین خود را بدون حضور اعضای کادر فنی تجربه کرد.
علی کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و سرمربی گری این تیم را بر عهده دارد، در نامه ای به هیأت فوتبال گیلان، اعلام کرده که قصد واگذاری امتیاز این باشگاه و جدایی از هدایت این تیم را دارد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول 16 تیمی این دوره از رقابت ها قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استقلال جدول جنگل علی کریمی فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان