Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر جدید عالیشهر افزود: از هم اکنون نیز برای هفته دولت سال آینده پروژه هایی برای افتتاح تعریف شده تا روند توسعه ای استان بوشهر بیش از پیش شتاب گیرد.
وی اظهار داشت: امروز در روزهای آغازین دهه پنجم انقلاب پنج پروژه‌ عمرانی در عالیشهر افتتاح شده و تا پایان امسال نیز در اقصی نقاط استان پروژه‌های مهمی با حضور مقامات عالی کشور در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند گفت: با وجود اینکه دشمن اقتصاد و منابع تامین مالی ایران را هدف قرار داده ولی این اقدام نیز هیچگاه مانع اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر نشده است.
استاندار بوشهر ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن که تمامی ابزارها را برای مقابله با ایران پای کارآورده باید با استفاده از تمام ظرفیت ها برای گذر از شرایط موجود تلاش کرد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید که با جدیت طی چهار سال گرانی و تورم را مهار کرد اکنون نیز توان حل مشکلات را داراست.
گراوند اظهارداشت: بدون شک مردم ایران نیز قدرشناس دولتی هستند که با تدبیر خود پروژه ایران هراسی در دنیا را به ایران دوستی تبدیل کرد.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت های گفت: در شهرهای جدید در بسیاری از حوزه های مسئولیتی استانداری ها قادر به کمک کردن نیستند با این وجود برای توسعه زیرساخت های شهر جدید عالیشهر کمک های بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در این ارتباط می توان به احداث مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر اشاره کرد که استانداری 10 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن را در همان ابتدای کار پرداخت کرد.
گراوند ادامه داد: در ارتباط با احداث شبکه فاضلاب نیز این مهم برای شهرهای ساحلی استان بوشهر و بویژه در عالیشهر در دستور کار جدی مسئولان استان است.
وی اظهار داشت: با این حال انتظار می رود شرکت شهرهای جدید نیز نسبت به تحقق این مهم در شهر جدید عالیشهر توجه ویژه داشته باشد.
گراوند یادآور شد: برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی 38 هکتاری بوشهر نیز 700میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
پنج پروژه عمرانی شهر جدید عالیشهر روز سه شنبه در آیینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و شماری از مسئولان استانی با 183 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
پروژه های یاد شده شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب، کلانتری، بوستان ابریشم، پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه است.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف بهداشتی و درمانی تورم دوچرخه سواری مدرسه وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه مرمتی، فنی و عمرانی در سطح استان در حال اجراست.

مرتضی صفری افزود: اعتبار این اداره ‌کل در سال گذشته به نسبت سال ۱۴۰۰ در تخصیص پنج برابر رشد داشته است و با حمایتهای استاندار آذربایجان‌غربی درحال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و ۸۰ طرح در حال اجراست.

صفری، با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته گفت: یکی از اولویتهای این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بناهای تاریخی ارومیه و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

وی اظهارکرد: تعدادی از بناهای تاریخی استان در مالکیت دستگاههای اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاههای متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بناهای با ارزش استان در حال تخریب است و برای حفاظت آنها، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بناها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بناها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در ادامه از رسانه‌ها برای همراهی در حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و توسعه گردشگری استان تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز