Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ هجدهم زمان مناسبی بود که باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت دیدارهای خانگی خود را افزایش دهد. طبقه دوم 15 هزار تومان، طبقه اول 25 هزار تومان و جایگاه ویژه 35 هزار تومان؛ قیمتی بود که با تصمیم مسئولان باشگاه بر بلیت‌ها درج داده شد. همین امر هم باعث شد تا هواداران پر تعداد پرسپولیس از ابتدا اعتراضات فراوانی را مطرح کرده و استقبال نه چندان مناسب از مسابقات خانگی تجلی دلخوری آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این بین سوال برای بسیاری از هواداران به وجود آمده که چرا مسئولان باشگاه با وجود شنیدن اعتراضات گامی در جهات کاهش قیمت بلیت مسابقات و حتی رایگان کردن دیدارهای حساس و مهم فصل برنمی‌دارند ؟با توجه به پرس و جویی که انجام دادیم عدم عقب نشینی توسط پرسپولیس برای تثبیت قیمت بلیت به قرارداد آن‌ها با شرکت مبنا توسعه به عنوان اسپانسر بازمی‌گردد.
 طبق قراری که بین این شرکت و باشگاه پرسپولیس برقرار شده، مبنا توسعه موظف است تا طبق قرارداد مبلغ تعیین شده سالیانه باشگاه را تامین کند. در این بین سه راه درآمدزایی مطرح شده؛ اولین راه عضویت هواداران در سامانه پیامکی و اختصاص سود عاید از آن به باشگاه است. دومین راه تامین اسپانسر قوی برای چاپ روی پیراهن خواهد بود که برای نمونه می‌توان به تبلیغ یک بانک سرشناس و صدور کارت هواداری توسط آن‌ها اشاره کرد. اما سومین راه بلیت فروشی است. مخصوصا پیش فروش‌های اینترنتی که توسط مبنا توسعه انجام می‌شود و مبلغی مشخص به باشگاه پرسپولیس تعلق می‌گیرد.  

همین قرارداد هم باعث شده تا دست پرسپولیس برای کاهش قیمت بلیت بسته شود. چون اگر به خواست مسئولان باشگاه این کار انجام شود، یک منبع مالی از حساب سرخپوشان کم می‌شود. به طور مثال اگر قیمت کل بلیت‌های خریده شده توسط هواداران پرسپولیس 200 میلیون تومان باشد و به خواست مدیران یک بازی با حضور همین تعداد هوادار رایگان شود، این مبلغ به حساب باشگاه منظور خواهد شد چرا که مبنا توسعه طبق قرار رقم قرارداد را از همین چند مسیر محدود  پر می کند.
در پایان می‌توان گفت که این موضوع به ضرر هر دو طرف است. هواداران با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات معیشتی توان زیادی برای خرید بلیت و تشویق تیم محبوبشان ندارند. در نتیجه دود آن به چشم شاگردان برانکو می‌رود و آن‌ها در مسابقات خانگی از فشار زیاد هواداران به تیم مقابل محروم می‌شوند و اگر باشگاه بخواهد به نفع طرفداران خود عمل کند یک منبع اصلی مالی خود را از دست داده و ضرر مالی زیادی متحمل می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس عقب نشینی بازی رکود اقتصادی مشکلات بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رکود اقتصادی عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند بیرانوند پس از سه بازی غیبت در لیگ برای دیدار حساس جام حذفی به میادین بازگردد اما ممکن است بیرو اجازه بازی را از کادر پزشکی به دست نیاورد.

مصدومیت تاندون دست بیرانوند در سال جدید برای او دردسر ساز شده و گلر تیم ملی و پرسپولیس پس از بازی دوم فروردین ایران مقابل ترکمنستان تمام بازی‌های فروردین را از دست داد.

حال باتوجه به اینکه بیرانوند همچنان گچ دستش را برای بازگشت به تمرینات گروهی باز نکرده، ممکن است امیررضا رفیعی، گلر ۲۲ساله سرخ‌ها اولین بازی خود در جام حذفی را نیز تجربه کند‌.

رفیعی در ۴ بازی لیگ برتری نخست خود برای پرسپولیس چهار کلین شیت را ثبت کرد تا هواداران این تیم را به عملکرد خود بسیار امیدوار کند. با این حال شرایط متفاوت و حساس جام حذفی که هیچ جای اشتباهی را باقی نمی‌گذارد و احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، چالش گلر آکادمی سرخ‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت 
  • کنسرت‌های موسیقی در نیمه اول اردیبهشت؛ پیشتازی پاپ
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا