Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@18:56:47 GMT

نهنگ آبی؛ قسمت پنجم: مهره پیاده + دانلود قسمت 5

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۴۵۰۶


فرارو- قسمت پنجم سریال نهنگ آبی، سه شنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد. "مهره‌ی پیاده" عنوان این قسمت از سریال است و در خلاصه‌ی داستان آن آمده است: «در نهنگ آبی قسمت مهره پیاده، آرمین به خواسته مروارید سیستم علیرضا خالقی را هک می‌کند، نادر که مشکلاتش با مروارید بیشتر از قبل شده سعی می‌کند مروارید را تهدید کند، بهمن در اثر گفته هاله به رابطه بین آرمین و آناهیتا شک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..».
در قسمت‌های قبل روند تغییر یک دانشجوی درون گرای رشته‌ی امنیت شبکه به یک هکر در استخدام مافیا تا یک قاتل و تا کسی که دن کرلئونه وار استعداد رسیدن به مدارج بالای مافیا را هم از خود بروز می‌دهد، دیدیم. مشاهده کردیم که آرمین مشرقی که با یک سایت کتابخوانی و زندگی ساده‌ی خود مشغول بود، بعد از آشنا شدن با ژاله و دل بستن به او، پایش به شرکت و روابطی باز می‌شود که تا پیش از آن حتی فکرش را هم نمی‌کرد.
بعد از هک کردن سیستم یکی از اعضای هیئت مدیره به درخواست آناهیتا و نجات او از دست گماشته‌ای که از طرف پرویز، رئیس هیئت مدیره، برای آسیب زدن به آناهیتا مامور شده بود، و قتل جوان گماشته‌ی موتوری و سر به نیست کردن او، آرمین وارد رابطه‌ای با مروارید می‌شود. مروارید آرمین را برای حفظ امنیت شرکت و حفظ منافع خودش و شوهرش نادر به استخدام در می‌آورد.     اما پرونده‌ی هک کردن سیستم دکتر علیرضا خالقی، یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی شرکت مادر، که ادعای بر ملا کردن پرونده‌ی فساد اعضای شرکت در رابطه با یکی از پروژه‌های ساختمان سازی شرکت را دارد، رابطه‌ی آرمین را با مروارید و نادر وارد فاز جدیدی می‌کند.
در قسمت پنجم آرمین سیستم خالقی را هک می‌کند. او که با از سر گذراندن اتفاقات چند وقت گذشته، مثل قتل جوان موتوری، دچار نوعی از احساس قدرتمندی شده بود، پس از هک کردن سیستم خالقی بیش از پیش احساس قدرت می‌کند و فکر می‌کند که به جایی رسیده است که می‌تواند برای دیگران تصمیم بگیرد.   "برای خرید حلال و دانلود قانونی قسمت پنجم سریال نهنگ آبی اینجا کلیک کنید"   او پس از بررسی فایل‌های سیستم خالقی، وارد معامله‌ی جدیدی با مروارید می‌شود و دادن پسورد فایل‌ها را منوط به پرداخت مبلغ بالاتری می‌داند. او از مروارید مالکیت دفتری که در آن کار می‌کند را طلب می‌کند.
نادر پس از با خبر شدن از موضوع سراغ آرمین می‌رود و او را تهدید می‌کند که ماجرای قتل مهرداد را لو می‌دهد. اما آرمین به کلی ماجرا را منکر می‌شود و با حرف‌ها و رفتارش بیش از پیش نادر متزلزل را عصبانی می‌کند تا جایی که نادر تصمیم می‌گیرد خواهر مهرداد را در جریان قتل برادرش بگذارد و ماجرا را به پلیس اطلاع دهد، اما مروارید با ترفند‌های خودش او را آرام می‌کند.
مروارید راضی می‌شود که دو دانگ از دفتر را با شرط همکاری بیشتر آرمین به نام او کند. اما او پس از گرفتن سهمش از دفتر باز هم تمام فایل‌ها را در اختیار مروارید قرار نمی‌دهد و این بار به جای مبلغ بیشتر می‌خواهد که از نقشه‌ی مروارید برای خالقی سر دربیاورد.
با حرف‌های مروارید معلوم می‌شود که دکتر خالقی زندگی‌ای کاملا دو گانه دارد. او که مدتی مسئول شرکت در اتریش بوده است، عاشق یک خواننده‌ی اتریشی می‌شود و با او ازدواج می‌کند. مروارید با اطلاع از این موضوع به دنبال مدارکی است که با آن‌ها بتواند خالقی را تهدید کند که خانواده اش را از موضوع زندگی مخفی او در اتریش با خبر می‌کند.
اما آرمین برای فیصله‌ی این موضوع پیشنهادی کثیف تر، اما بهتر دارد. آرمین به مروارید پیشنهاد می‌کند که فایل‌های مربوط به رابطه‌ی خالقی و زن اتریشی اش و زندگی مخفیانه اش را برای خانواده اش بفرستد و در اینترنت منتشر کند. او معتقد است با رسوا کردن خالقی نزد مردم و خانواده اش شر او برای همیشه از سر آن‌ها کم می‌شود.
در این میان بهمن که تا اکنون فقط ناظر آشفتگی‌های آناهیتا بوده است، با تحریک منشی اش هاله، آناهیتا را تعقیب می‌کند و او را در خانه‌ی آرمین می‌یابد. بهمن آناهیتا و آرمین را در حال خیانت به خودش و ژاله می‌پندارد، اما باز هم خودش را کنترل می‌کند و با آن‌ها روبرو نمی‌شود.
قسمت پنجم قسمت نبرد قدرت و زور آزمایی آرمین، مروارید و نادر است و در این نبرد هرکس به دنبال اهداف خودش است. اما این آرمین است که از لحظه لحظه‌ی این جنگ لذت می‌برد. او هم در ذهن و هم در زندگی واقعی اش پا در عرصه‌هایی گذاشته است که سراسر برایش تجربه‌های هیجان انگیز است و گویی خود را در یک بازی کامپیوتری فرض می‌کند.   او حالا در پی عشقی پاک با ژاله است، کمی احساسات برای آناهیتا بروز می‌دهد و از اغوا کردن و بازی دادن مروارید هم باکی ندارد. از طرفی دیگر در افتادن با نادر که روزی از او می‌خواست که ضمانت جانش باشد هم برایش ماجراجویانه و همراه با ترس، اما جذاب است.
شخصیت‌های نهنگ آبی رفته رفته بیشتر سر و شکل می‌گیرند و نیات خود را بروز می‌دهند. داستان پیچیده و پیچیده‌تر می‌شود و راه‌ها برای ورود شخصیت‌های فرعی‌تر به بطن داستان باز می‌شود. کماکان قصه با ریتم مناسبی پیش می‌رود و هنوز جذابیت پی گیری قسمت‌های بعدی سریال از بین نرفته است.
مخاطبان هم کماکان از سریال راضی به نظر می‌رسند و تغییرات خلق و خوی آرمین از یک پسر ساده به کسی که دیگر هیچ باکی ندارد تا با افرادی روبرو شود که پول و قدرتی چندین و چند برابر او دارند، هم برای آن‌ها جذاب است. همچنین به جز ماجرای آرمین با مروارید و نادر، هنوز ماجرا‌های فرعی دیگری هم وجود دارند که بینندگان سریال منتظر پرداختن نهنگ آبی به آن‌ها هم هستند.   ماجرا‌هایی مثل: حال و روز و نقشه‌های آناهیتا که پس از هک کردن سیستم نادر کمی به حاشیه رانده شده است، ژاله و رابطه اش با آرمین، رابطه‌ی نادر و آناهیتا و عکس العمل او نسبت به مسائلی که در شرکت می‌گذرد و...
به هر روی نهنگ آبی کماکان با قدرت پیش می‌رود و همچنان نبض مخاطب را در دست دارد و باید منتظر بود و دید که این پیش روی تا کجا ادامه دارد...

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال نهنگ آبی قسمت 5 نهنگ آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران

یک رسانه غربی در مطلبی نوشت: غربی‌ها مجددا در حالی بر طبل تحریم‌های جدید علیه ایران می‌کوبند که ۴۵ سال تحریم‌های مداوم علیه این کشور نتوانسته جلوی رشد جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، نشریه "دی سایت" آلمان در مطلبی در این باره نوشت: 45 سال تحریم و اقدامات تنبیهی نتوانسته است روند رشد جمهوری اسلامی ایران را کٌند کند. با این وجود در نشست سران اتحادیه اروپا تلاش دیگری در این راستا در پیش گرفته شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: هنگامی که اولاف شولتز، صدراعظم آلمان شامگاه چهارشنبه در مقابل مطبوعات در ساختمان شورای بروکسل حاضر شد، یک سوال بسیار واضح از او پرسیده شد و آن این بود که "آقای صدراعظم، اکنون تحریم ها علیه ایران تا چه حد باید گسترش یابد؟" شولتز پاسخی بسیار سرزنش آمیز به این سوال داده و گفت: ما قبلاً گام های زیادی برای تحریم ایران برداشته‌ایم. اقدامات احتمالی بعدی باید بارها و بارها مورد بحث قرار گیرد. همچنین واضح است که اینها فرآیندهایی هستند که باید به دقت تحت نظارت قرار گیرند.

سخت است که بگوییم این سخنان دقیقاً چه معنایی داشت. اما شولتز، که پس از این بیانیه کاملاً مشخص بود، اکنون با همکاران خود به نشست سران خواهد رفت و کاری را انجام خواهد داد که آلمان همیشه در گذشته در مورد ایران انجام داده است، موضع بسیار بسیار محتاطانه‌ای اتخاذ کرد. البته شولتز در بیانیه خود از «حمله وحشتناک ایران» نیز صحبت کرد و گفت: «تا به حال چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.»

در بیانیه اجلاس سران اتحادیه اروپا که شب گذشته تصویب شد آمده است: اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده بیشتری را علیه ایران به ویژه در مورد هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) و موشک‌ها اتخاذ خواهد کرد.

چارلز میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا هم در این باره گفت: «ما باید ایران را منزوی کنیم». وزرای خارجه اتحادیه هم روز قبل اعلام کرده بودند که اتحادیه اروپا تحریم‌های بیشتری را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

دی سایت در ادامه نوشت: ایران احتمالاً کشوری با بیشترین تعداد اقدامات تنبیهی بین‌المللی در جهان است. تحریم‌های غرب علیه ایران از زمان روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران، از سال 1979 وجود داشته است. در آن زمان، آمریکا تحریم هایی را اعمال کرد، و ایالات متحده بعداً تحریم های تسلیحاتی را علیه این کشور اعمال کرد.

البته این برنامه هسته‌ای ایران است که منجر به بیشترین و شدیدترین تحریم های غرب علیه این کشور شده است که عبارتند از تحریم های تسلیحاتی، مسدود کردن دارایی های ایران، ممنوعیت سفر و محدودیت های تجاری. در سایه این تحریم ها هواپیماهای باری ایرانی دیگر اجازه پرواز به فرودگاه های اتحادیه اروپا را نداشتند و تعداد زیادی از اتباع ایرانی دیگر اجازه ورود به این اتحادیه را نداشتند. در سال 2012، بانک های ایرانی از سیستم سوئیفت که حواله های بین المللی را پردازش می کند، حذف شدند. اکثریت قریب به اتفاق این تحریم‌ها که بین سال‌های 2006 تا 2015 وضع شده‌اند، توسط قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت می‌شوند.

با این حال، ایران در سال 2015 موافقت کرد که برنامه هسته‌ای خود را تا حد زیادی در توافق وین - برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) کنار بگذارد. در نتیجه، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا اقدامات تنبیهی خود علیه این کشور را به حالت تعلیق درآوردند. در سال 2018، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور یکجانبه از برجام خارج شد. برای او این توافقنامه ارزش کاغذی که روی آن نوشته شده بود را نداشت.

تحریم های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران بار دیگر اجرایی شد. جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده، تلاش کرد تا برجام را احیا کند، اما موفق نشد.

اتحادیه اروپا 32 فرد و سازمان را همچنین هم زمان با ناآرامی های رخ داده در ایران در سال 2022 تحریم کرد. سرانجام هم اتحادیه اروپا به دلیل ادعای حمایت نظامی ایران از جنگ روسیه در اوکراین، تصمیم به اقدامات تنبیهی بیشتر علیه ایران گرفت.

برنامه هسته‌ای، به توصیف غرب نقض حقوق بشر و حمایت نظامی از روسیه سه دلیل اصلی تحریم هایی هستند که تاکنون توسط اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا علیه ایران اعمال شده است و اکنون نوبت به واکنش به حمله پهپادی ایران به اسرائیل فرا می رسد.

بنابراین اتحادیه اروپا می خواهد تحریم های موسوم به هواپیماهای بدون سرنشین را علیه ایران گسترش دهد. وزرای خارجه اتحادیه اروپا این موضوع را در نشست روز سه شنبه خود اعلام کردند و ممکن است دوشنبه آینده در لوکزامبورگ در این باره تصمیم گیری کنند. هدف از این تحریم های گسترده محدود کردن توان نظامی ایران است.

همچنین در مورد اینکه آیا سپاه پاسداران ایران در زمره سازمان‌های تروریستی طبقه‌بندی شود بحث می‌شود. با این حال، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت تا زمانی که سپاه پاسداران ایران به دلیل به توصیف وی حمله تروریستی در یکی از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تحت پیگرد قانونی قرار نگیرد، به دلایل قانونی این امکان وجود ندارد.

واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستیهشدار ایران به گروه 7؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان