Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که باید از پارک‌خوابی گردشگران در آذربایجان‌شرقی جلوگیری شود، گفت: گردشگری به این معنا نیست که هتل‌های شهر خالی مانده و گردشگران در پارک‌ها چادر بزنند، باید با خوش‌رویی با گردشگران برخورد کرده و امکانات لازم برای اسکان آن‌ها را فراهم کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد در جهت پیشبرد امور، خواستار آمادگی کامل تمامی کمیته‌ها و دستگاه‌های مرتبط جهت خدمات رسانی به گردشگران  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در راستای استقبال شایسته از گردشگران داخلی و خارجی، ایجاد نظام مناسب پاسخگویی، استمرار طرح نظارت بر تاسیسات و واحدهای گردشگری، ایجاد امکانات مناسب در جاده‌ها، تحلیل آمار عملکردها، اجرای برنامه‌ها متنوع فرهنگی و اجتماعی و رسیدگی به بهداشت اماکن عمومی را باید در اولویت قرار دهیم.
وی با بیان این‌که بازار تبریز باید در طول تعطیلات ایام عید نوروز برای خرید گردشگران باز باشد، گفت: گردشگران برای بازدید از بازار تبریز برای این شهر سفر می‌کنند؛ اما متاسفانه این بازار در ایام عید تعطیل است؛ از این رو باید صنوف بازار تبریز در طول ایام عید نوروز باز بوده و از حضور گردشگران داخلی و خارجی برای توسعه اقتصادی استان استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید در فضاهای گردشگری استان برنامه‌های هدفمندی فراهم کنیم تا ضمن معرفی آداب و رسوم خود به گردشگران، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استانی را نیز معرفی کنیم.
احتمال اکران فیلم در برخی مراکز تجاری تبریز در ایام عید نوروز
همچنین در ادامه این جلسه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دایر بودن سینماها، نگارخانه‌ها، نمایشگاه آثار تجسمی و مراکز فرهنگی استان در تعطیلات عید خبر داد.
محمد محمدپور خاطرنشان کرد: احتمال دارد در برخی مراکز تجاری تبریز نیز واحد‌های سینمایی در عید نوروز فعال شود.
وی عنوان کرد: اجرای موسیقی زنده در مراکز اقامتی و هتل‌ها از دیدگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد هیچ گونه مانعی نداشته و مجوز اجرای موسیقی زنده را در این مراکز فراهم می‌کنیم.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از افزایش ۱۶ درصدی تلفات درون شهری و برون شهری در استان خبرداد و گفت: طی ۱۱ ماهه سالجاری،  ۷۴۷ نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست داده و ۲۰ هزار و ۵۵۸ نفر نیز مصدوم شده‌اند.
سرهنگ هاشم شعفی نبود آسفالت صحیح، نبود خط کشی مناسب در جاده‌های استان و عدم رفع نقاط حادثه ساز را از اصلی ترین دلایل بروز تصادفات در استان اعلام کرد و گفت: امید است در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان باشیم.
 

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف آذربایجان شرقی گردشگران داخلی و خارجی گردشگری استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمید رضا کریمی گفت: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند. 

وی  با اشاره به اینکه تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند  دستورالعمل های شئونات ماه مبارک  را رعایت کنند گفت:  با واحدهای متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان این واحدها پلمب خواهند شد. 

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: با مشاهده مواردی اینچنینی خودرو این اغذیه فروشی ها نیز توقیف می شود. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی خدمات رسان در حوزه زیرساخت های ارتباطی همچون فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند. 

کریمی افزود: به  دلیل تقارن  سیزده فروردین با شهادت حضرت علی(ع) لازم است شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد. 

وی گفت:  در این ایام نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و... در پارک های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برخوردبا روزه خواری در ملاء عام/حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 
  • رنگین کمانی زیبا با قدمت ۱۵ میلیون سال در شمال شرقی تبریز + فیلم
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی