Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد توکلی سه شنبه شب در جمع مردم سبزوار افزود: تحریم دشمن اثرگذار است اما عمده مشکلات اقتصادی جاری، مشکلات درونی است و چاره آن مبارزه واقعی با فساد و تبعیض است.
وی با تاکید بر رعایت عقلانیت در تصمیمات مهم اظهار داشت: مسئولان باید با فساد، رفیق بازی و فامیل بازی مبارزه کنند.
وی گفت: قبل از تحریم های دوباره دشمن، با بد سلیقگی ها وضع ارزی کشور نابسامان شد و 18 میلیارد دلار و 62 تن طلا در قالب سکه از کشور بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی افزود: وقتی اطلاع داریم از 14 مرداد تحریم ها تکرار می شود و اولین تحریم تجارت است و خرید دلار بطور رسمی دشوار می شود، چرا دلارها از کشور خارج می گردد؟ 
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی ها، التهاب دلار فروکش کرد اما دوباره قیمت ارز 30 درصد افزایش یافته و با افزایش تورم قدرت خرید مردم به نصف کاهش یافته است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربه چهار دهه انقلاب ثابت کرد هر وقت برابر دشمن کوتاه آمدیم دشمن سخت گیرتر شد و به تعهدات خود عمل نکرد.
توکلی افزود: درموضوع برجام دولت کوتاه آمد و برجام به عنوان سندی که مصوبه سازمان ملل و سند بین المللی رسمی است امضا شد اما اروپا به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرد.
وی ادامه داد: اروپائیان مکلف بودند منفعت های حاصل از برجام را نگیرند و در فناوری پیشرفته با جمهوری اسلامی مراوده تجاری داشته باشند اما به این تعهدات عمل نکردند.
وی با اشاره به بررسی اف.ای.تی.اف گفت: پذیریش آن تاثیری در وضعیت کشور ندارد و حتی با قبول آن دشمن جلوتر می آید و وضع مردم بدتر می شود.
توکلی افزود: در شرایطی که اف.ای.تی.اف را بررسی می کنیم بیانیه دادند که ایران قانون پولشوبی و موارد استثنا را که برای آزادی کشور می جنگند کنار بگذارد تا وارد لیست سیاه نشود اما ما عقب نشینی نکردیم و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصمیم گیری عجله نکرد وآن را تمدید کردند. 
وی با اشاره به بیانیه سه وزیر خارجه اروپا گفت: در قبال امتیاز به ایران شرکتی در فرانسه ایجاد کردند که به ایران اجازه فروش نفت داده شود و پول حاصل از آن به این شرکت منتقل گردد و از این طریق ایران بتواند دارو و تجهیزات پزشکی خریداری نماید در حالی که این کالاها بر مبنای قوانین بین المللی نباید تحریم شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی