Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس بنياد شهيد وامور ايثارگران نيشابور ويژه برنامه هاي متنوع فرهنگي و ورزشي هفته گراميداشت مقام شامخ شهدا از 15 الي 22 اسفند 97 درنيشابور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،رئيس بنياد شهيد وامور ايثارگران نيشابور اظهارکرد:در طول اين هفته برنامه هاي متنوع فرهنگي ورزشي شامل، گردهمايي خانواده هاي شهدا و ايثارگران در ورزشگاه شهيد قاجاريان، کاشت نهال به ياد شهدا توسط جامعه ايثارگري برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا ستوده  افزود: عطرافشاني و گلباران مزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا وايثارگران، اجراي مسابقات فرهنگي و ورزشي، گراميداشت اهالي محله با شهدا، يادواره شهداي شهر قدمگاه، اجراي برنامه کوهنوردي گروه جانبازان، برگزاري محفل انس با قرآن ومراسم تجليل از همکاران بازنشسته  از برنامه هاي اجرايي در اين شهرستان مي باشد.
رئيس بنياد شهيدوامورايثارگران نيشابور تصريح کرد: اعزام پيام آوران ايثاربه مدارس شاهد، مراسم يادوخاطره شهدا در مدارس شاهد مختص در کلاسهاي نامگذاري شده به نام شهداي شهرستان(شهيد پژوهي)، رونمايي از کتاب چهارصد و شصت و پنج نفر با حضورخانواده شهداي منا، برگزاري اردوي محبين الرضا(ع)، اجراي مسابقه نامه به يک شهيد در مدارس شاهد از ديگر برنامه هاي اين شهرستان مي باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام ويژه برنامه هاي هفته گراميداشت شهدا در نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان