Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه روز گذشته در جشن کوثر میانه با تاکید بر اینکه مادران باید آموزه‌های قرآن و احادیث معصومین(ع) را در زندگیشان جاری سازند، گفت: آموزه‌های اسلامی در خانواده، آرامش و استواری آن را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه خانه و کانون خانواده در اسلام به عنوان بهشت توصیف شده است، ازدواج را امری بسیار مقدس و پیمانی دائمی عنوان کرد و از طلاق به عنوان مبضوض ترین حلال‌ها یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نظری خشونت، بدرفتاری و پرخاشگری را به دور از شئونات یک خانواده اسلامی دانست و اظهار کرد: همسران باید به گونه‌ای رفتار کنند که پیوند الهیشان، شقّه نشود، حرمت و احترام متقابل حفظ شود و درک متقابل در بین اعضای خانواده جریان یابد.

این استاد حوزه و دانشگاه، اطاعت پذیری، مانع غضبناک شدن همسر و کرو کور بودن در ناملایمات را از خصوصیات زنان خوب و با ایمان توصیف کرد و افزود: در بهشت خانواده، قهر، دروغ و خیانت معنا ندارد.

وی محبت را مایه آرامش خانواده عنوان کرد و گفت: اگر مهر و محبت در خانه‌ای جریان نداشته باشد، شیرازه زندگی از هم می‌پاشد و دوری از خدا نتیجه معنوی این خانواده هاست.

حجت‌الاسلام نظری بر لزوم تربیت اسلامی فرزندان تاکید کرد و با اشاره به مقام والای زن در نزد خدا، تصریح کرد: تربیت این امانات الهی به قدری مهم است که خدا بهشت را زیر پای مادران قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد برآمده از بطن مردم است، که برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جانفشانی‌های فراوانی داشته است و فی‌الواقع فلسفه تشکیل آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به حق فرمودند اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبود. پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تمام توان خود را در جهت دفاع از ارزش‌ها و خاک این کشور به کار گرفتند و نقش به سزایی را در دفاع مقدس ایفا کردند.

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق نقش مهمی را ایفا کردند. سپاه پاسداران قهرمانانی مانند سردار سلیمانی، حججی را در خود پرورش داد و تقدیم دنیا کرد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 744584

دیگر خبرها

  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • سپاه صادق
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • افزایش بازدارندگی ایران در قفقاز و آسیای میانه پس از عملیات وعده صادق