Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:31:38 GMT

مسی، سوژه اصلی آخرین تمرین بارسا(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۷۷۶۲

مسی، سوژه اصلی آخرین تمرین بارسا(عکس)

در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکوی امروز، لبخندهای لیونل مسی مهم‌ترین سوژه‌ای بود که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد چرا که مسی آماده به معنای ال‌کلاسیکویی زیباتر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که امروز چهارشنبه در برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود تا در بازی برگشت دو تیم در کوپا دل‌ری با مادریدی‌ها جدال کند، در آخرین جلسه تمرینی‌اش،  فضایی شاد را به تصویر گذاشت تا به هواداران این پیام را مخابره کند که کاتالان‌ها از هر لحاظ برای ال‌کلاسیکو آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیونل مسی برای انتقال این پیام مهمترین ابزار بارسلونا بود. ژست‌ها و لبخند خاص لیونل مسی در این تمرین حاکی از این بود که او و تیمش بارها در شرایط مشابه در خانه مادرید پیروز شده‌اند و این بار هم از موفقیت خود مطمئن هستند.

 

 

بازی رفت دو تیم در جام حذفی با نتیجه 1-1 به پایان رسیده و در نتیجه رئال به دلیل زدن گل در خانه حریف نسبت به بارسا شرایط بهتری دارد. اگر رئال بتواند در خانه‌اش یک تساوی بدون گل بدست بیاورد به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود خواهد کرد.

 

 

لیونل مسی که سه‌شنبه بعد از ظهر، پیش از پرواز بارسلونا به مادرید، در آخرین تمرین تیمش حضور یافته بود با آرامشی خاص و با لبخندی که در بخش عمده تمرین به لب داشت، تمام تلاش خود را کرد تا مایه دلگرمی هواداران بارسا شود. مسی حرکات کششی را در کنار لوئیس سوارز انجام داد و سپس در بخش اصلی تمرین به شوخی با دیگر هم‌تیمی‌هایش پرداخت.

 

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد