Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور فیلی زاده، دانشجوی مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته رشته مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد از سوی وزارت علوم به‌ عنوان دانشجوی نمونه بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه انتخاب‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، در مراسم بیست و هفتمین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که  در محل نهاد ریاست جمهوری در تهران برگزار شد، از ۲۷ دانشجوی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۶ دانشجو از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به‌عنوان برگزیدگان این دوره تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم پس از سخنان جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشجویان نمونه کشوری تقدیر شد که از منصور فیلی زاده دانشجوی مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته رشته مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد که از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان دانشجوی نمونه بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه انتخاب‌شده بود، با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب دانشجوی نمونه دانشجوی دانشگاه فردوسی دانشجوی نمونه کشوری تجلیل از دانشجویان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری