Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره آموزشی رده‌های مدیریتی با عناوین جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی و تئوری‌های جامعه‌شناسی انقلاب با حضور اساتید برجسته کشوری در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این دوره آموزشی که یکم و دوم اسفند ماه برگزار شد، مدیران کل ستادی استانداری، فرمانداران، معاونان فرماندار و بخشداران آذربایجان شرقی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4553756

منبع: مهر

کلیدواژه: احزاب سیاسی استانداری آذربایجان شرقی جریان شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلک الافلاک شاهکار معماری لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی قلعه فلک الافلاک گفت: این اثر ارزشمند و دیدنی بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد قرار گرفته که چشم‌گیرترین اثر تاریخی و گردشگری این شهر است.

ابراهیمی افزود: تاریخ ساخت این قلعه به دورهٔ ساسانیان بازمی‌گردد که از بدو شکل گیری تا به حال کاربری‌های سیاسی، نظامی، خزانه سلطنتی، مقر حکومتی، پادگان نظامی و زندان سیاسی داشته است. موزه باستان شناسی، مردم شناسی و آزمایشگاه مرمت اشیا از مهمترین بخش‌های این بنا است.

وی گفت: مجموعه و بناهای داخل قلعه به دوره پهلوی اول و برخی به دوره قاجاریه می رسد.

سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان هم گفت: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی قلعه امسال یکی از پربازدیدترین قسمت های قلعه بوده و بیش از ۱۵ هزار گردشگر از آن بازدید کردند.

اسرار این قلعه تاریخی در طول زمان توجه باستان شناس بسیاری را به خود جلب کرده است. ساخت این قلعه روی صخره‌های کوهپایه‌ای و حفر چاهی عمیق در حیاط قلعه فلک الافلاک، از مهم‌ترین موارد مورد توجه کارشناسان هستند.

قلعه فلک الافلاک با شماره ۸۸۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و قرار است تا پایان امسال به ثبت جهانی برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • فلک الافلاک شاهکار معماری لرستان
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور