Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ بخشدار قلعه نو، چندتن از معاونین و مدیران ارشد استانداری تهران و چندتن از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش از مهمانان ویژه شرکت کننده در این جشنواره بودند.

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، آقایان طالبی، بالی و شمس از معاونین مدیرکل امور روستایی استانداری تهران دیگر مهمانان با حضور در محل غرفه ها از محصولات و غذاهای ارائه شده بازدید کرده و از نزدیک با شرکت کنندگان به گفت و گو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه در این جشنواره تنوع بی نظیر غذاهای ارائه شده با توجه به قومیت های مختلف ساکن در کشورمان بوده است.

همچنین در مراسم امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، صادقی با اهداء شاخه گل به بانوان حاضر در جشنواره این روز بزرگ را به آنها تبریک گفت.

گفتنی است در پایان این حشنواره و باتوجه به داوری های صورت گرفته و نتایج نطرسنجی عمومی از بازدیدکنندگان، نفرات برتر جشنواره معرفی شده که با اهداء لوح سپاس و جوایز نفیسی از آنها تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران امور روستایی حضرت فاطمه شوراهای اسلامی شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره

به گزارش "ورزش‌سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • برگزاری جشن هفته سلامت در هوراند
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا