Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:36:32 GMT

دستگیری 20 سوداگر مرگ در شهرستان سامان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۰۰۳۳

رکنا: 20 سوداگر مرگ به همراه بیش از 6 کیلو انواع مخدر در شهرستان سامان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل الله برزویی جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۲۰ سوداگر مرگ در شهرستان سامان دستگیر شد.

وی افزود: در این راستا، شش کیلو و ۷۵۶ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزویی اضافه کرد: پیشگیری از جرایم، برخورد با موتور سواران و رانندگان متخلف و پاسخگویی به مطالبات عمومی مردم از اهداف پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

سامان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله ۲۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مواد مخدر پلیس اخبار حوادث شهر شهرستان برخورد سوداگر مرگ دستگیر شد عکس فیلم مرد زن جوان تهران دستگیر دختران پسر جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان