Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:سامان خنجری، کاپیتان ۴٧ساله تیم ملی درگ امروز مهمان «حالاخورشید» بود.

حجم ویدیو: 1.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

دِرَگ یا مسابقهٔ شتاب مسابقه‌ای است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین دو خودرو یا موتورسیکلت یا کامیون انجام می‌شود. شرکت‌کنندگان در پشت خط شروع توقف کرده و با سبز شدن چراغ موسوم به درخت کریسمس شروع به حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندهٔ مسابقه شرکت‌کننده‌ای است که در زمان کمتری طول مشخص (معمولاً ۲۰۰، ۳۰۰ یا ۴۰۰ متر) (۱/۲ یا ۱/۴ مایل) را پیموده و زودتر از خط پایان بگذرد.سامان در توضیح این رشته ورزشی کمتر شناخته شده گفت: درگ مسابقه شتاب بین دو خودرو در یک مسیر با طول مشخص است. او آخرین رکوردش در این رشته ٩/۶ثانیه است.خنجری در توصیه به کسانی که به رانندگی با سرعت بالا علاقه دارند گفت: خیابان جای مسابقه و سرعت نیست. کسانی که علاقه به سرعت دارند می‌توانند این رشته را انتخاب کنند تا در پیست سرعت و در امنیت این علاقه را دنبال کنند نه در سطح شهر!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: تیم ملی تلگرام رکورد پیست کاپیتان ویدیو ها عکس فیلم مرد زن جوان تهران دستگیر دختران پسر جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد