Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:36:51 GMT

تحول اساسی در درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۰۱۸۰

تحول اساسی در درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۸

هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تغییر اساسی جدول درآمدی هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۸ خبر داد.

وی گفت: در سال ۹۸ مقرر شد دریافتی حاصل از فروش صادراتی فرآورده‌های نفتی با لحاظ ما به التفاوت ارزش خوراک تحویلی و فرآورده های دریافتی از پالایشگاه ها با نرخ نیمایی محاسبه شود.

قوامی اظهار اشت: با اجرای این بند ۴۳ هزار میلیارد تومان به درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: مبلغ ۴۳ هزار میلیارد تومان در ردیف‌های مصارف هدفمندی یارانه ها توزیع شده است.

کد خبر 4553934

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هادی قوامی هدفمندی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان

فتح الله توسلی در جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به عملیات وعده صادق که پیروزی عزتمندانه‌ای برای جمهوری اسلامی داشت گفت: عملیات وعده صادق از ابعاد مختلف قابل بررسی است و لایه‌های امنیتی رژیم غاصب آسیب دید و وقتی موشک‌ها و پهباد‌های ما مسیری را از خاک کشور طی کردند و به مقصد و هدف خود رسیدند این پیام‌های متفاوتی را برای جهانیان داشت.

وی گفت:استفاده از موشک‌های با سوخت مایع و کروز به قابل توجه است و من اطلاع دارم دستگاه‌های امنیتی و مطالعاتی دنیا هنوز در پی این عملیات در شوک هستند و این پیروزی بزرگ را به همه نیرو‌های مسلح تبریک عرض می‌کنم و الحمدالله با اتحاد و یک صدا کار بزرگی انجام دادند.
 
توسلی با اشاره اینکه مجلس دوازدهم همانند مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلسی انقلابی است البته با قدرت بیشتر پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز خواهد بود گفت: همه ما منتخبین علی رغم حوزه انتخابیه، نماینده ۹۰ میلیون ایرانی هستیم و همین در چند روز گذشته وزیر صمت را بدلیل کاهش صادرات غیر نفتی خواستیم که باید برای این روند فکری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: همه ما تکلیف داریم که مسائل شهرستان را پیگیری کنیم و باید دلسوزانه برای مردم و پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

وی افزود: با مجموع وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی نیز صحبت شد و برای آبرسانی و قنوات اعتبار تعریف کردیم و اکنون اعتبارات شهرستان کبودراهنگ به رقم قابل توجه‌ای رسید.

توسلی با بیان اینکه حدود ۶۵ روستای شهرستان مشکل آب شرب دارد گفت: مشکل تعدادی از روستا‌ها حل گردید و پیگیری کردیم که انتقال آب از سد تالوار صورت گیرد و این کار حدود هزار میلیارد اعتبار می‌خواهد که بعد از اخذ ماده ۲۳ پیگیری خواهیم کرد.


 نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه در پیوست ۱ بودجه تا سال گذشته چیزی برای شهرستان نداشتیم گفت: از مدیران خواهش داریم برای خود پروژه تعریف کنند تا بتوانیم اعتبار جذب کنیم متاسفانه شاخص‌های مناسبی هم وجود ندارد.

 توسلی با تأکید بر توزیع عادلانه اعتبارات گفت: اجازه نخواهیم داد ظلمی به شهرستان در توزیع اعتبارات شود چرا که حق مردم است، و مدام پیگیری می‌کنیم که این روند تغییر کند و اگر شما کمک نکنید تغییری رخ نخواهد داد.

توسلی گفت: وضعیت استان همدان در موضوع درآمد‌ها ۹۸ درصد از طریق مالیات است و این فاجعه است برای استان و باید استان به سمت درآمد‌های پایدار برود نمی‌شود که با افزایش درصدی وصول به اقشار مختلف جامعه فشار وارد شود و باید دست به دست هم داد تا تولید را رونق بدهیم.

نماینده بهار و کبودراهنگ با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال همه ما را تکلیف کردند و باید در کار‌ها مردم را شریک بدانیم.

وی با تأکید بر حساسیت مدیران در اعتبارات ادارات گفت: متاسفانه سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی در حال بازگشت به خزانه بود که با پیگیری‌های نمایندگان و استاندار از آن جلو گیری شد، و یکی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات عملکرد آن دستگاه است و طبق عملکرد بررسی می‌کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد:بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس اخذ کردیم و فقط حدود ۷ میلیارد برای تجهیز مدارس از تهران آوردیم.

وی همچنین با اشاره به نشست خود با رئیس بانک مرکزی گفت: در جلسه با رئیس بانک مرکزی پیگیر منابع بودیم و تأکید شد که مردم از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات راضی نیستند و خواهش داریم برای منطقه دلسوزی شود.

وی در پایان گفت: اورژانس جزء اولویت‌های شهرستان است و باید تا پایان سال تحویل مردم شریف داده شود همچنان که درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ با سرعت در حال ساخت است و اعتبارات آن نیز وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها