Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به تقاضای مکرر حامیان همیشگی خود اعلام می‌دارد، با دستور و پیگیری‌های سرپرست باشگاه، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی با پاختاکور، به ۵ هزار تومان تقلیل یافت.

با توجه به درخواست‌های مکرر هواداران، مبنی بر کاهش قیمت بلیت بازی‌های پرسپولیس، باشگاه به پاس حمایت‌های دلسوزانه ایشان و برای فراهم آوردن حضور هواداران پرشور و متعصب در ورزشگاه به منظور روحیه بخشیدن به سرخپوشان و قهرمان فوتبال ایران، با دستور و پیگیری‌های ایرج عرب، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را در دیدار با پاختاکور از ۱۵ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با این امید صورت می‌گیرد که هواداران پرسپولیس از همه اقشار امکان تماشای بازی تیم محبوب خود را در بازی اول سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند./ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!