Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که استقلال در مصاف با این تیم کار دشواری پیش رو خواهد داشت. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی با نساجی از چهار مسابقه 10 امتیاز گرفتیم و در بازی با نساجی هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم، اما شکست خوردیم. البته دیگر آن باخت را فراموش کردیم و مهم این است که به فکر جبران باشیم و در بازی با استقلال به پیروزی برسیم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوارم در بازی با استقلال اتفاقات به سود تیم ما رقم بخورد.

وی با طرح این مدعا که استقلال فردا و در مصاف با فولاد خوزستان روز سختی خواهد داشت، تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته. آنها هم مثل دیگر تیم‌های بالای جدول دنبال قهرمانی هستند و به برد در این بازی فکر می‌کنند، ولی فراموش نکنید که این بازی در اهواز برگزار می‌شود. کار هیچ تیمی در اهواز آسان نیست و ما دوست داریم از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم. با توجه به باخت قبلی فردا به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

 مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد احتمال گلزنی‌اش مقابل استقلال اظهار داشت: در هر بازی دوست دارم تأثیر مثبت خودم را نشان دهم و اجرای خواسته‌های کادر فنی برایم مهم است. تلاش همه ما این است که فولاد نتیجه بگیرد به همین دلیل موفقیت تیمی برایم در اولویت قرار دارد. شکست دادن استقلال از گل زدن من مهم‌تر است و امیدوارم که سه امتیاز را بگیریم. من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

پورموسوی: تیم خوبی برای فولاد بستم و از بردهای این تیم خوشحال می‌شوم/ قطبی کمترین تغییر را ایجاد کرد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S33,3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست