Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، امروز جلسه دیگری از دادگاه مهدی قائدی در سانحه تصادف بوشهر برگزار شد که رای نهایی در مورد این پرونده به ۲ هفته آینده موکل شده است.

یونس شاکر پدر مرحوم احمدرضا شاکر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: امروز دادگاه برگزار شد ولی دوستان زیر بار اینکه مهدی قائدی پشت فرمان بوده نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست مهدی قائدی شخصی است به نام حسن پور که او می‌گوید من پشت فرمان بودم. البته حرف‌های آنها متناقض است و سوالاتی را که قاضی پرونده می‌پرسد بالاخره جواب خواهد داد و حق به حقدار می‌رسد.ظاهرا تا ۲ هفته دیگر حکم نهایی صادر می‌شود.

وی افزود: امروز خود قائدی در دادگاه حضور نداشت و مادرش را فرستاده بود. خودش هم بود انکار می‌کرد مثل همیشه.ولی من همیشه حرفی می‌زنم که حق است. به قاضی دادگاه هم گفتم اگر قائدی پشت فرمان نبوده پس چطور پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال به ما گفت:قائدی گور ندارد که کفن داشته باشد، او پول دیه ندارد» حتما او پشت فرمان بوده که آقای توفیقی چنین حرفی زده است.

پدر بازیکن سابق تیم جوانان و امید استقلال گفت:قاضی پرونده حواسش به همه چیز هست، او گفت هر چه خدا و قانون بگوید.من بچه‌ام را از دست داده ام و آرزوهای او زیر خاک رفته است، باید حقیقت را بدانم.ناراحتی ما از این است که مهدی قائدی که اتفاقا کنار ما بزرگ شده یک همدردی با ما نکرد و تسلیت نگفت ولی در عوض رفت در رستوران دلفین در لایو اینستاگرامش خوشی‌هایش را نشان می‌داد.

وی تاکید کرد:قائدی رفته 2 وکیل گرفته ولی ما خدا را داریم، هر چه بگویند دروغ گفته اند.امروز هم در دادگاه دوست قائدی مرتب می‌گفت من پشت فرمان بودم نه مهدی ولی به خدا چه می‌گویند؟

پدر مرحوم شاکر در پایان گفت: از قول من بنویسید به روح پسرم من مشکلی با تیم استقلال ندارم، صادقانه می‌گویم پرسپولیسی هستم ولی از یک عده می‌خواهم شما را به خدا من را رو به روی استقلال و هوادارانش قرار ندهید.من به خاطر پسرم که در استقلال بازی می کرد برای کل این تیم ارزش قائلم. برای محسن کریمی که به خانه ما آمد، برای فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان. برای شفر که خجالت‌زده ام کرد و در تمرین کل اعضای این تیم کنارم بودند آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر باز هم به تهران بیایم به تمرین استقلال می‌روم ولی سوال من این است، مگر استقلال به قائدی گفته چنین خطای بزرگی کند؟ من از اینکه استقلالی‌ها کنارمان بودند تشکر می‌کنم ولی مشکل اصلی ما با قائدی است و بس.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه