Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین ال‌کلاسیکوی جام حذفی اسپانیا در راه فینال این جام برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و پنجمین ال‌کلاسیکوی جام حذفی اسپانیا در راه فینال این جام برگزار می شود. تساوی یک - یک رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به معنای شانس بیشتر این تیم در جریان میزبانی بازی برگشت نیست زیرا رقابت این دو ابر غول همواره جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع در ال‌کلاسیکوهای اخیر، آبی واناری‌ها نتایج بهتری کسب کردند. این جدال ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و 4 روز بعد دوباره در برنابئو و این بار در چارچوب لالیگا این دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

باز هم چشم امید به مسی

بارسلونا با  پنجاهمین هت‌تریک مسی، ابتدای هفته 4 بر 2 در زمین سویا پیروز شد و به صدرنشینی در لالیگا ادامه می‌دهد. رئال هم با 2 پنالتی گرفته شده به لطف سیستم کمک داور ویدئویی در زمین لوانته به پیروزی رسید تا در رده سوم به روزهای آینده امیدوارتر شود. رئال مادرید فقط مارکوس یورنته را در اختیار ندارد اما بارسلونا بدون رافینینا، آرتور و فرمالن مصدوم به میدان می‌رود.

سیلسن یا ترشتگن؟

اگر سیلسن، سنگربان تیم آمادگی لازم را به دست نیاورد، تراشتگن به جای او در دروازه می‌ایستد. در 239 جدال رسمی قبلی، رئال با 95 برتری آمار بهتری نسبت به بارسایی دارد که 93 پیروزی به دست آورده است، البته با احتساب بازی‌های غیررسمی، بارسلونا با 113 برد مقابل 99 برد رقیب اوضاع بهتری دارد. در34 جدال قبلی در جام حذفی اسپانیا، 14 بار بارسا و 12 بار رئال پیروز شده‌اند.

آمار به سود رئال

دو تیم پیش از این 5 بار در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل هم بازی کرده‌اند که 4 بار در مجموع رئال راهی فینال شده و یک بار بارسلونا. رئال مادرید تنها 2 بار پس از برتری بر بارسلونا در نیمه‌نهایی، فینال را هم برد و قهرمان شد و بارسلونا در تنها باری که از سد رقیب دیرینه در نیمه‌نهایی  گذشت، فینال را واگذار کرد. یک‌طرفه‌ترین ال‌کلاسیکوی تاریخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در سال 1943 رقم خورد؛ جایی که رئال به شکل مشکوکی 11 بریک رقیب را درهم کوبید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* منچسترسیتی یک - رئال مادرید یک (در مجموع تساوی ۴ به ۴ و برتری رئال در ضربات پنالتی)

* بایرن مونیخ یک - آرسنال صفر (در مجموع ۳ بر ۲ به سود بایرن)

منچسترسیتی - رئال مادرید

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود. این ۲ تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت به میزانی رئال مادرید به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند و هواداران منچستری سیتی امیدوار بودند بتوانند در این دیدار خانگی به برتری برسند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

اما در همان شروع بازی اوضاع بر طبق خواسته این تیم پیش نرفت و دوازدهمین دقیقه بازی، «رودریگر» موفق شد گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با امید زیادی به ادامه بازی بپردارند.

اما شاگردان پپ گواردیولا که از وضعیت به وجود آمده ناراضی بودند حملات خود را تشدید کردند اما در دستیابی به گل ناکام بودند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم تیم منچسترسیتی بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و ریالی ها به دفاع از دروازه پرداختند و در این امر موفق بودند تا اینکه در دقیقه ۷۵ «کوین دی بروینه» موفق شد از دفع ناقص مدافع رئال مادرید استفاده کند و قفل دروازه رئال را بشکند تا بازی به تساوی کشیده شود. این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید تا این دو تیم شانس خود را در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

نیمه اول وقت‌های اضافه هم بدون اینکه توپی از خط دروازه عبور کند به پایان رسید و در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در دوئل پنالتی‌ها رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بایرن مونیخ - آرسنال

در دیگر دیدار این مرحله هم تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه «آلیانس آرنا» میهمان بایرن مونیخ بود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه امارات و به میزبانی آرسنال با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچکدام از ۲ تیم نتوانستند راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا کنند.

اما بایرنی‌ها که قصد داشتند کار را در وقت‌های قانونی به پایان برسانند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۶۳ «یوشوا کیمیش» موفق شد دروازه آرسنال را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

در ادامه هم توپچی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرن در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شود.

کد خبر 6081569

دیگر خبرها

  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم