Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:59:51 GMT

سه مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در مهاباد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۷۴۷۷

سه مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در مهاباد تعطیل شد

سامرند مرزنگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله کننده در امر درمان، این سه مرکز از ادامه فعالیت خود منع و پلمب شدند.
وی ادامه داد: این سه مرکز بدون اخذ پروانه های قانونی اقدام به انجام خدمات درمانی و غیرمجاز از جمله حجامت و فروش داروهای گیاهی می کردند که پرونده آنها پس از تشکیل به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه شهروندان جهت انجام امور درمانی خود به مراکز مجاز و دارای پروانه قانونی مراجعه کنند، ادامه داد: بازرسی‌های دوره‌ای از داروخانه‌ها، درمانگاه و مراکز درمانی در طول سال انجام می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه و متخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان یا با شماره تلفن 2225656-0444 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، هرگونه فعالیت و اشتغال در امور پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و مامایی و اقدام به تاسیس یکی از موسسات پزشکی بدون داشتن پروانه رسمی یا بدون پروانه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب می شود محل کار آن‌ها تعطیل و موسس آن به حبس تعزیری از 6 ماه تا سه سال و پرداخت جریمه نقدی از پنج تا 50 میلیون ریال محکوم شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف اشتغال درمان شبکه بهداشت و درمان مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد

عزیز ابراهیم‌نژاد مسئول مرکز فوریت‌های‌پزشکی پیرانشهر گفت: این بانو که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به روستای لگ‌بن در مسیر پیرانشهر به مهاباد رفته بود ناگهان با حمله خرس مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: این قلاده خرس پس از حمله به این بانوی میانسال با وی گلاویز شده و وی را از ناحیه سر و صورت به شدت زخمی می‌کند.

مسئول مرکز فوریت‌های‌پزشکی پیرانشهر گفت: با اطلاع به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان، آمبولانس این مرکز به روستا اعزام شد و با توجه به نزدیکی مسیر فرد مجروح شده برای مداوا به بیمارستانی در شهرستان نقده اعزام شد.

وی از روستاییان و گردشگران این منطقه خواست: هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک‌روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.

روستای لگ‌بن در ۳۵ کیلومتری پیرانشهر و در مسیر جاده پیرانشهر - جلدیان - مهاباد مشهور به جاده «سه‌ری میدان» قرار دارد.

شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل