Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:42:05 GMT

ممنوعیت پخش فیلم‌های هندی در پاکستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۷۶۰۰

ممنوعیت پخش فیلم‌های هندی در پاکستان

باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از درگیری‌های نظامی بین هند و پاکستان وانهدام دو فروند هواپیما و اسارات خلبان هندی توسط پاکستان که دلیل آن زیر پا گذاشتن حریم هوایی توسط هند در منطقه کشمیر عنوان شده است، صنعت سینما و روابط فرهنگی این دو کشور نیز دچار تزلزل شد.

نمایشگران فیلم در پاکستان فیلم‌های هندی را تحریم کردند و دیگر هیچ فیلم هندی را در پاکستان منتشر نخواهند کرد، همچنین فواد چودهری، وزیر ارتباطات پاکستان نیز از رسانه‌های الکترونیک پاکستانی در خواست کرد که در مقابل تبلیغات ساخت هند واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمای بالیوود نیزواکنش‌های خودش را نشان داد و استودیو فاکس استار اعلام کرد فیلم کمدی خود به نام «تمام بامزه» را پخش نخواهد کرد و موداک فیلمز نیز پخش فیلم «لوکا چوپی» را در پاکستان را لغو کرد، همچنین ممنوعیت کامل برای کار کردن بازیگران پاکستانی و مجازات‌هایی کارگردان‌هایی که که از بازیگران پاکستانی استفاده کنند در نظر گرفتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ممنوعیت پخش فیلم فیلم هندی پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رئیس جمهور به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار با مقامات پاکستانی گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که نخستین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

محمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال، شاعر، فیلسوف، سیاست‌مدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی به زبان‌های فارسی و اردو سروده است. اقبال نخستین کسی بود که ایده یک کشور مستقل را برای مسلمانان هند مطرح کرد که در نهایت منجر به ایجاد کشور پاکستان شد. اقبال لاهوری در این کشور به طور رسمی «شاعر ملی» خوانده می‌شود.

در سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه ۸ سند همکاری، توافق‌نامه و تفاهم‌نامه بین هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان و در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کند، پس از دیدار با مقامات پاکستانی تفاهم‌نامه سینمایی را هم امضا کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان