Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «هفته نامه»، با بررسی سایت ها، خبرگزاری ها و نشریات خبری، به زبان های فارسی، انگلیسی، اردو و عربی ، با تهیه شش مقاله، به مرور و تحلیل سیاست های حوزه هند و پاکستان پرداخته و از محتوای مطبوعات منطقه و جهان می گوید.

وب سایت ایرانی «الوقت» که به زبان فارسی اخبار خود را منتشر می کند جمعه این هفته  دهم اسفندماه درباره اجلاس اتحادیه اروپا با کشورهای عربی در شرم الشیخ ، گزارشی تحلیلی نوشته که این برنامه به  آن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله اردو زبان «فرایدی اسپشیال» چاپ پاکستان به تنش میان هند و پاکستان پرداخته است.

همچنین مجله «پاتریکا » چاپ هند نیز اوضاع منطقه کشمیر را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

روزنامه اینترنتی «رای الیوم» که عرب زبان است سفر «بشاراسد» رئیس جمهوری سوریه  به تهران را مورد بررسی قرار داده است.

مجله آمریکایی «تایم» هم مقاله ای تحت عنوان : «خواست مردم آمریکا ؛ سیاست خارجی به دور از تهاجم » در این هفته خود به چاپ رسانده که در این برنامه مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

 مجله الاهرام مصر که عرب زبان است درباره دیدار رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهوری کره شمالی در ویتنام  گزارشی دارد که در « هفته نامه » به آن پرداخته می شود.

«دونالد ترامپ » رئیس جمهوری آمریکا  برای دومین بار در ماه های گذشته چهارشنبه شب به وقت ویتنام با رهبر کره شمالی دیدار می کند. رهبران آمریکا و کره شمالی درباره موضوعاتی چون خلع سلاح و توقف برنامه موشکی پیونگ یانگ و همچنین کمک ها و کاهش احتمالی تحریم‌ها توسط واشنگتن مذاکره خواهند کرد.

این برنامه با حضور حسام الدین مهاجری به عنوان مجری و همچنین احمد عباس به عنوان کارشناس و محسن روخ دوست در مقام تهیه کننده، تولید شده است که هر جمعه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 20 دقیقه روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

«هفته نامه» با بهره گیری از وله ،  عکس و زیرنویس های خبری در قالب یک مجله  تصویری و پر از جاذبه های بصری ، رویدادهای هفته را به ویژه در هند و پاکستان و سایر مناطق جهان که اردو زبانان اقامت دارند ، پیگیری می کند.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا سوریه سیاست خارجی فرهنگ و هنر مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی

به گزارش خبرگزاری مهر، عمار تفتی بازیگر در پنجمین شماره «هیچ‌یک» با بازآفرینی عطار نیشابوری روی جلد این مجله پژوهشی رفت. «هیچ‌یک» به گفته منتشرکنندگانش مجله پژوهشی فرهنگ، هنر و سبک زیست است که تلاش می‌کند با بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریانِ فرهنگی بسازد.

هیچ‌یک در آستانه هفته درگذشت «عطار نیشابوری» مطالب شماره جدید خود را به این‌شاعر و عارف ایرانی اختصاص داده است.

عمار تفتی با توجه به انتشار این‌شماره از مجله مذکور که به‌صورت مجازی منتشر می‌شود، درباره عطار نیشابوری گفت: جهان عطار جهان شباهت‌هاست نه تفاوت و اختلاف. جهان عطار جهان یگانگی است نه بیگانگی‌. جهان عطار جهان یکسانیست نه دیگرگونی.

در این شماره از «هیچ‌یک» پژوهش‌هایی از عطار، معماری آرامگاهش، منطق‌الطیر، سال‌های ناآرام زندگانی و دیگر مطالب مربوط به این‌شاعر منتشر شده است.

کد خبر 6084570 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است