Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:40:47 GMT

اللهیار در تست تداوم؛ سومین بازی هم فیکس!(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۸۶۵۶

مهاجم جوان استقلالی ها همچنان گزینه اصلی شفر برای حضور در ترکیب اولیه این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلالی ها در دو بازی گذشته توانست با حضور در ترکیب استقلال و نمایش های خوب خود تحسین همگان را بر انگیزد و البته چهره های گران قیمتی را نیمکت نشین کند.


درخشش این بازیکن در ترکیب استقلال به شکلی بود که حالا استقلالی ها نگران حضور او در تیم امید هستند تا این بازیکن با ارزش را از دست ندهند و بتوانند از او در دیدارهای پیش رو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیادمنش در دیدارهای قبلی در سمت راست خط حمله با وریا غفوری زوج بسیار خوبی داشتند و حالا شفر احتمالا برای سومین بازی متوالی از او استفاده خواهد کرد و به نظر می رسد این حضور او  همچنان تا بازگشت همام و آماده شدن ایسما ادامه خواهد داشت.


مهم ترین موضوع اما در روند این هفته های صیادمنش، ثبات است. این بازیکن که نشان داده در مسیر پیشرفت قرار دارد، باید با حفظ جایگاه و حفظ ثبات خود در روند صعودی تلاش کند تا جایگاهی ثابت در ترکیب داشته باشد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

الهیار صیادمنش استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد