Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:32:23 GMT

اپلیکیشن بپرس، مکمل جدید شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۸۸۱۰

اپلیکیشن بپرس، مکمل جدید شبکه‌های اجتماعی

قرن بیست و یکم با فضایی عجیب و غریب روبرو شد و آن هم گسترش سریع فضای مجازی بود؛ مکانی که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نبود و اخبار دنیا را در کسری از ثانیه به تمام نقاط دنیا مخابره می‌کرد، محلی که ارتباطات در آن تحت تأثیر قرار گرفت. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

قرن بیست و یکم با فضایی عجیب و غریب روبرو شد و آن هم گسترش سریع فضای مجازی بود؛ مکانی که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نبود و اخبار دنیا را در کسری از ثانیه به تمام نقاط دنیا مخابره می‌کرد، محلی که ارتباطات در آن تحت تأثیر قرار گرفت و دریچه جدیدی برای ایجاد ارتباطات باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تعریف دانشنامه آزاد ویکی پدیا، فضای مجازی فضایی تئوری و علمی است که ارتباطات کامپیوتری در آن رخ می‌دهد. در ده سال اخیر با ایجاد و گسترش شبکه‌های اجتماعی، استفاده از فضای مجازی نیز به امری عادی و روزمره تبدیل شده است تا جایی که بدون آن زندگی اکثر افراد تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده‌ها دارای پیامدهای مثبت و منفی هستند که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عموم، می‌توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی آن را نیز به حداقل رساند.

 

مزایای فضای مجازی

فرا مکان و فرا زمان بودن اینترنت و در دسترس بودن آن، موجب شکل‌گیری شیوه جدیدی از تعاملات اجتماعی نسبت به گذشته شد و تغییراتی شگفت انگیز در سبک زندگی، تعاملات اجتماعی و حتی مشارکت سیاسی به وجود آورد؛ این موضوع تا جایی ادامه داشت که امروزه اینترنت بیشترین نقش را در اطلاع رسانی و تبلیغات برای عموم دارد و به عنوان اصلی‌ترین کانال ارتباطی محسوب می‌گردد.

در دهه‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی متعددی ظهور کردند که به عنوان بزرگترین دستاورد اینترنت و فضای مجازی به دلایل مختلف از جمله نامحدود بودن ارتباطات، بی‌هویت بودن، آزادی زیاد و... با اقبال عمومی مواجه شده است.

فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که باعث می‌شود تا افراد به روش‌های متفاوت خود را نشان دهند؛ چراکه وقتی افراد در فضای مجازی قرار می‌گیرند، ناخودآگاه به دنبال این هستند که چگونه جنبه‌های رفتاری خود را مدیریت کنند، از این رو هویت آدمی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

 

فضای مجازی و ارتباطات

کارکردها و تفاوت‌های فضای مجازی با سایر رسانه‌ها باعث شده است که تصور شود عرصه علم ارتباطات در حال تجربه کردن یک تغییر بسیار اساسی است. در واقع گروهی از متفکران معتقدند این تغییرات به ظهور نظریه‌های جدیدی در حوزه علم ارتباطات منتهی خواهند شد.

فضای مجازی هم مثل سایر رسانه‌ها با انسان سروکار دارد و نتایج تحقیقات جدید نشان داده که اثراتی که به این رسانه نوظهور نسبت داده می‌شود، مبالغه آمیز است. تحقیق در فضای مجازی با استفاده از نظریه‌های موجود نشان می‌دهد که این نظریه‌ها برای فضای مجازی هم راهکارهای مورد قبولی را ارائه می‌کنند.

فضای مجازی در ارتباطات جدید به فضای نادیدنی اما موجودی می‌گویند که در شبکه اینترنت از طریق فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات و ابزارهای رایانه‌ای شکل می‌گیرد. در فضای مجازی افراد الگوهای شناختی و عاطفی خود را در ارتباطات و تعامل‌هایی که از طریق نمادهای دیجیتالی در زمینه متن، زبان، تصویر و صدا به وجود می‌آیند، با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به این ترتیب تجربیات حسی تأثیرگذار و گسترده‌ای به دست می‌آورند.

قبل از ظهور شبکه‌های مجازی امکان معروف شدن افراد عادی اندک بود، اما اکنون این امکان فراهم شده است که در مدت زمان کوتاهی یک فرد عادی نیز به فردی تأثیرگذار در فضای مجازی تبدیل می‌گردد.

 

فضای مجازی و افراد مشهور

بسیاری از مردم علاقه دارند تا با هنرمندان محبوب و معروف خود ارتباط برقرار کنند و یا از زندگی روزمره آنها و حاشیه‌های زندگی یک فرد مشهور اطلاع پیدا کنند. با ظهور شبکه‌های اجتماعی هنرمندان، سیاست مداران، ورزشکاران و تمام افرادی که به نوعی در حرفه خود سرآمد هستند، این فرصت را پیدا کردند که راهی برای ارتباط بیشتر با هواداران خود ایجاد نمایند.

البته شبکه‌های اجتماعی تنها به معروفیت و برای برخی افزایش محبوبیت آنها نپرداخت بلکه فرصتی شد تا بتوانند در مورد مسائل مختلف جامعه اظهار نظر کنند و طرفدرانشان را با نوع تفکر و عقایدشان آشنا سازند.

اما در این بین هنوز جای یک "حل مسئله" خالی است و آن هم پاسخ به سوالاتی بود که طرفداران واقعی نیاز به دانستن آنها داشتند. پاسخ دادن در یک شبکه اجتماعی با میلیون‌ها دنبال کننده می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد؛ از این رو بستری توسط جوانانی خلاق و پویا که مکمل شبکه‌های اجتماعی و پلی برای ارتباط راحت‌تر و بهتر بین افراد مشهور و طرفداران است، ایجاد شد.

 

معرفی اپلیکیشن بپرس | Bepors

بپرس اپلیکیشنی رایگان است که می‌توان آن را یک مکمل قوی برای شبکه‌های اجتماعی دانست. مکملی که ارتباط بین افراد مشهور و متخصص در هر حوزه‌ای را با طرفداران آن، گسترده و صمیمی خواهد کرد. برای مثال در بین طرفداران میلیونی یک هنرمند و بازیگر، افرادی هستند که فارغ از زندگی و حاشیه هنرمندان، نیاز به مشاوره و دریافت پاسخی دارند که شاید آینده زندگی آنها را متفاوت کند.

از این رو، در اپلیکیشن بپرس، امکاناتی فراهم شده است که این افراد می‌توانند به طور مستقیم سوالات خود را از فرد مورد نظر خود در زمینه‌های مختلف اعم از هنر، سینما، کنکور، ورزش، کسب و کار، علم و... بپرسند و در یک ویدیو مناسب به صورت تصویری، پاسخ آن را دریافت کنند.

بنابراین بپرس، بستری ویدیویی و صوتی است که به اشتراک گذاری محتوا و سوالات عموم مردم از فردی مشهور در حوزه‌ای مشخص را ارائه می‌کند.

 

پاسخ ویدیویی افراد مشهور در دنیا در اپلیکیشن های خارجی

در سال‌های اخیر شرکت‌های پیشرو در زمینه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، از امکان جدیدی رونمایی کردند که در آن افراد عادی سوالات خود را از افراد مشهور در هر حوزه‌ای حتی سیاست می‌پرسند و این افراد با انتشار ویدیویی کوتاه و سلفی به سوالات آنان پاسخ می‌دهند؛ این امر علاوه بر ایجاد ارتباطات قوی و بهتر بین کاربران و این افراد، موجب رضایت بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

شرکت گوگل یکی از شرکت‌هایی است که این امکان را در موتور جستجوی خود ایجاد کرد و در اولین روزهای اجرای این طرح افراد مشهوری همچون ویل فرل، مارک والبرگ، جیمز فرانکو و... در این طرح شرکت کردند و به سوالات کاربران پاسخ دادند.

در همین راستا گروهی از جوانان ایرانی نیز با تولید اپلیکیشن خاص و فوق‌العاده بپرس | Bepors این امکان را برای ایجاد ارتباط قوی بین کاربران ایرانی و افراد مشهور و متخصص آغاز کردند.

 

عملکرد اپلیکیشن بپرس | Bepors

این اپلیکیشن برای دو نسخه اندروید و IOS تولید شده است و برای شروع، ابتدا باید از طریق وبسایت بپرس و یا سیب اپ و گوگل پلی این اپلیکیشن را دانلود کنید.

با ورود به اپلیکیشن و ثبت نام رایگان در آن، یک پنل کاربری به نام شما ایجاد می‌گردد.

در صفحه اصلی اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهایی را مشاهده کنید که کاربران از فردی سوالی داشته‌اند و آن فرد به آن سوال پاسخ داده است.

در بخش دسته‌بندی می‌توانید، تمام حوزه‌های فعالی را که در آن افرادی آمادگی پاسخ به سوالات را داده‌اند مشاهده نمایید که نمونه‌ای از آن حوزه عبارتند از: ستارگان کنکور، بازیگران، آشپزی، حوزه کسب و کار، استارتاپ، ورزش و...

اگر می‌خواهید برای اولین بار سوال خود را از فرد مورد نظرتان بپرسید، کافی است ابتدا دسته بندی و سپس فردی که می‌خواهید پاسخ شما را بدهد، انتخاب کنید.

در ادامه به برخی از سوالات دیگر کاربران می‌رسید که با مرور آنها می‌توانید پاسخ سوال خود را دریافت کنید و اگر پاسخ مورد نظر خود را پیدا نکردید، بر روی "از من بپرس" کلیک کنید؛ سپس می‌توانید سوال خود را تایپ کرده، ارسال کنید و منتظر پاسخ خود به صورت صوتی یا ویدیویی از طرف فرد مشهور مورد نظرتان باشید. در صورت پاسخ به سوال شما، پیام و اعلانی برای شما ارسال می‌گردد تا پاسخ را مشاهده نمایید.

در این اپلیکیشن امکان دنبال کردن افراد نیز وجود دارد و همچنین می‌توانید با انتخاب پروفایل افراد پاسخ دهنده، از بیوگرافی آنها نیز مطلع شوید.

در بخش "سوالات من" می‌توانید سوال‌هایی که پرسیده‌اید را دوباره مشاهده کنید.

 

توجه: بهتر است قبل از اینکه سوال خود را برای افراد ارسال کنید، ابتدا بخش "شرایط و قوانین سوال و جواب" را مشاهده کنید و با قوانین ارسال سوال آشنا شوید و سپس برای دریافت پاسخ سوال خود، ابتدا سوالات دیگر کاربران را مشاهده نمایید و در صورتی‌که پاسخ درستی دریافت نکردید، سوال خود را ارسال کنید.

 

سکه و الماس در اپلیکیشن بپرس

در بدو ورود و ثبت نام در اپلیکیشن، شما 10 سکه و 10 الماس دریافت می‌کنید که با دیدن هر ویدیو شما 1 سکه از سکه‌های خود را خرج می‌کنید و با پرسیدن هر سوال نیز 1 الماس به عنوان هزینه از شما کسر می‌گردد.

اگر به بخش "گردش حساب" وارد شوید علت کسر شدن سکه و الماس و همچنین تاریخ خرج‌کرد آنها را مشاهده خواهید کرد. شما با استفاده از روش‌های مختلف نیز می‌توانید سکه و الماس بدست آورید و یکی از این روش‌ها، خرید الماس و سکه با استفاده از کارت شتابی است و روش بعدی این است که هر کاربری که از سوال شما و پاسخ آن دیدن کند، شما می‌توانید سکه و الماس بدست آورید.

 

کسب درآمد با اپلیکیشن بپرس برای کاربران

کاربران در اپلیکیشن بپرس با پرسش سوال جدید مالک مادی آن سوال می‌شوند و در ادامه اگر سوال پرسیده شده توسط سایر کاربران دیده شود به ازای هر بازدید به کاربری که اولین سوال را پرسیده درآمدی تعلق می‌گیرد. پس کاربران هم پاسخ سوال خود را می‌گیرند و همچنین از اپلیکیشن بپرس کسب درآمد می‌کنند.

بنابراین هر چقدر سوال شما جذاب‌تر و همگانی‌تر باشد، امکان مشاهده ویدیوی پاسخ آن و کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

این ویژگی، بی شک جذاب ترین ویژگی اپلیکیشن بپرس و متمایزکننده آن از سایر اپلیکیشن هاست.

هوش مصنوعی در اپلیکیشن بپرس

هوش مصنوعی به کار رفته در اپلیکیشن بپرس | Bepors به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه به پاسخ سوال خود برسید. در صورتی‌که سوال شما قبلاً پرسیده شده باشد، هوش مصنوعی سوالات مشابه را به شما نمایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا برای دریافت پاسخ خود هزینه کمتری بپردازید و در زمان بسیار کوتاهی به پاسخ خود برسید.

پوشش تمام حوزه‌ها در اپلیکیشن بپرس

ستارگان کنکور، بازیگران، آشپزی، کسب و کار، سکس‌تراپی، ورزشی، پزشکان، استارتاپ، هنرمندان، کارآفرینان برتر، فین‌تک، توسعه فردی، روانشناسی، هوش مالی، اپراتور موبایل، گردشگری، سلامت کودک، مشاور حقوقی، آموزش، زبان خارجی و بیمه.

 

آخرین افتخارات بپرس

رتبه اول هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهددریافت نشان خلاق از معاونت علمی ریاست جمهوریدریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارتدریافت نشان شامد از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

اگر در هر حوزه‌ای نیاز به مشاوره دارید و یا از هنرمند مورد علاقه خود سوالی دارید، همین الان اپلیکیشن بپرس را دانلود کرده و با دنیایی جدید آشنا شوید. دنیایی که شما را به هنرمند و الگوی محبوب‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

R1234/P/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی به تکیه رهبر انقلاب به سلاح جنگی در نماز عید فطر

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پایگاه خبری عربی 21 در گزارشی به بازتاب گسترده ایراد خطبه‌های نماز عید فطر توسط مقام معظم رهبری در حالی که ایشان به سلاح جنگی تکیه داده بودند، پرداخت.

این پایگاه خبری در این گزارش آورده است که حضور رهبر ایران در خطبه عید فطر در روز چهارشنبه در حالی که به یک سلاح تکیه داده بود، بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار از سوی رهبر ایران و در این زمان مشخص را بیانگر قطعی بودن پاسخ ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق عنوان کردند.

آیت الله خامنه‌ای در سخنرانی خود وعده دادند که حمله رژیم اشغالگر اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق در ابتدای ماه جاری میلادی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

عربی 21 در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: کنسولگری‌ها و سفارت‌ها بخشی از خاک کشورهای خود به شمار می‌روند و حمله به کنسولگری ایران در دمشق به منزله خاک ایران است.

در ادامه این گزارش آمده است که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران این حمله را جنایتی تروریستی و نقض قوانین بین‌المللی خواند و تاکید کرد که این حمله بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این پایگاه خبری همچنین به نقل از سردار رحیم صفوی یکی از مشاوران بلندپایه نظامی مقام معظم رهبری نوشت: بعد از این حمله سفارت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل امن نخواهد بود و تهران رویارویی با ایران را حق مشروع و قانونی خود می‌داند.


 

دیگر خبرها

  • سرنوشت حساب افراد در شبکه‌های اجتماعی پس از مرگ آنها چیست؟
  • شوخی با موشک و پهپاد و تانک در ایکس!
  • شوخی با موشک و پهپاد و تانک در ایکس! + عکس
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • هزارتوی سیاه تنهایی
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»
  • واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی به تکیه رهبر انقلاب به سلاح جنگی در نماز عید فطر
  • سوال نمایندگان از «مرتضوی» در دستورکار مجلس