Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@00:48:43 GMT

قصه اپیزود نوروزی "پایتخت" مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۹۲۶۱

نویسنده اپیزود ویژه "پایتخت" درباره موقعیت خانواده معمولی و حضور کاراکترهای این مجموعه در قصه این قسمت نوروزی، توضیحاتی ارائه کرد.

خشایار الوند نویسنده "پایتخت" در توضیحاتی درباره فیلمنامه اپیزود ویژه‌ای که قرار است برای شب سال نو آماده شود به مهر گفت: متن فیلمنامه کار آماده است و این روزها در حال انجام روتوش‌های نهایی روی آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موقعیت‌های کمدی این اپیزود ویژه نوروز ۹۸ که در یک قسمت پخش خواهد شد، عنوان کرد: ما اساسا در همه فصل‌های "پایتخت" اولین نیت‌مان سرگرم کردن مخاطب بوده است، شاید موقعیت‌هایی که طراحی می‌کنیم کمی متفاوت باشد، این موقعیت‌ها خیلی رئال و باورپذیر است و تقریبا فانتزی نیست و حتی اگر حوادثی مثل مواجهه با داعش و یا سقوط از بالن را در متن داستان طراحی می‌کنیم باز هم سعی کرده‌ایم باورپذیر و براساس روال معمول زندگی باشد. در این اپیزود ویژه هم همین کار را انجام می‌دهیم.

الوند با اشاره به سختی نگارش این اپیزود ویژه بیان کرد: نگارش این موقعیت‌های کمدی در ۹۰ دقیقه و یا ۱۰۰ دقیقه که مشابه یک تله فیلم است، خیلی سخت بود. ما در سریال‌های "پایتخت" دو سه قسمت اولیه را به نوعی طراحی می‌کردیم که در قسمت‌های چهارم و پنجم کار شروع شود اما اینجا این فرصت را نداشتیم.

خانواده نقی معمولی در شب آخر سال

وی درباره موقعیت‌های داستانی تک قسمت نوروزی "پایتخت" هم گفت: موقعیت این افراد حدود یک و نیم سال بعد از سفر و اتفاقات سوریه است که در فصل قبل شاهد آن بودیم و حالا در شب آخر سال جدید اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این نویسنده درباره حضور ترکیب کامل بازیگران با توجه به اینکه برخی از آن‌ها سر کارهای دیگر هستند و پررنگ بودن نقش‌ها، گفت: همه بازیگران گرفتار پروژه‌های دیگر هستند اما در این کار هم حضور دارند با این حال نقی و ارسطو مدت زمان بیشتری به نسبت دیگر کاراکترها بازی دارند.

کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود!

الوند درباره حضور علیرضا خمسه نیز که شایعه شده بود دیگر در "پایتخت" حضور ندارد هم بیان کرد: باباپنجعلی هم در این تک اپیزود حضور دارد و به نظرم برای ساخت یک اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود (می‌خندد) ما همچنان از قابلیت‌های علیرضا خمسه استفاده می کنیم و اتفاقا او هم حضور متفاوتی در این تک قسمت دارد.

وی در پایان درباره سریال "پایتخت" و این اپیزود ویژه بیان کرد: تلاش ما این است که مردم با این اپیزود سرگرم شوند اما کار سختی است چون توقعات همه نسبت به "پایتخت" بالا رفته است.

اپیزود ویژه "پایتخت" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کارگردانی سیروس مقدم برای شب تحویل سال ۹۸ ساخته می‌شود و در آن خشایار الوند نویسنده و محسن تنابنده سرپرست نویسندگان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در خردادماه سال جاری در نخستین چالش بزرگ خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات به عنوان آخرین آوردگاه برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. اردوی تیم ملی والیبال ایران هم از ۱۸ فروردین ماه جهت آمادگی در این مسابقات زیر نظر پیمان اکبری آغاز شده است.

«موریس موتا پائز» سرمربی برزیلی- فرانسوی ایران بامداد روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا رسماً کار خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. سرمربی تیم ملی والیبال پیش از حضور در ایران ۳۹ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود که نام امیر غفور و سید محمد موسوی هم در بین نفرات بود. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر حضور این دو بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این دو بازیکن در لیگ ملت‌ها برای تیم ملی بازی می‌کنند یا خیر.

به گفته مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال هر دو این بازیکنان نقطه نظراتی مطرح کردند که هنوز حضورشان در اردوی تیم ملی مشخص نیست، نایب رئیس فدراسیون والیبال به این موضوع تأکید کرده تا زمانی که پائز به ایران نیاید چیزی هنوز مشخص نیست.

امیر غفور در فصل گذشته در لیگ رومانی بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت، او به دلیل موضوعات شخصی قصد حضور در تیم ملی را ندارد. محمد موسوی هم امسال با تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال رسید و نقطه نظراتی را برای حضور در تیم ملی با مسئولان فدراسیون مطرح کرده و به همین خاطر هنوز حضورش در تیم ملی مشخص نیست. البته این موضوع به صورت رسمی هنوز اعلام نشده است.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، لژیونرها تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و آخرین گروه از بازیکنان لژیونر در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به تیم ملی اضافه خواهند شد.

کد خبر 6086042 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد