Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال صنایع اردکان یزد از نحوه داوری دیدار تیمش با فولاد مبارکه سپاهان در نیمه نهایی لیگ دست یک کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، علی نقدی شامگاه روز چهارشنبه بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در والیبال ما چیزی معلوم نیست در این دیدار در عمل داور اشتباه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: بعد از اعتراض ما داور می گوید عیبی ندارد یک امتیاز است ما برای همان یک امتیاز هم مهم است این چه حرفی است که می زند.
نقدی با بیان اینکه ما برای همان یک پهن بازی می کنیم ، خاطرنشان کرد : این برد نوش جان سپاهان بهتر باز ی کردند ، دست شان هم درد نکند، آفرین.
دور برگشت نیمه نهایی پلی آف والیبال دسته اول کشور بین تیم والیبال آقایان فولاد مبارکه سپاهان و صنایع اردکان یزد از ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان بود که توانست تیم میهمان را شکست دهد و به لیگ برتر و فینال مسابقات والیبال دسته یک کشور صعود کند.
8114/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سپاهان اصفهان واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه ذوب آهن، با نظر کارشناسان داوری، در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم، یک آفساید اشتباه از بازیکن ما گرفته شد و دو پنالتی نیز برای سبزپوشان اصفهانی اعلام نشد که می‌توانست پیروزی پرگل‌تری را در خانه برای شاگردان محمد ربیعی رقم بزند.

البته انتشار این ویدئو به منزله اعتراض به امر سخت قضاوت نیست و تنها برای اطلاع رسانی به هواداران محبوب ذوب‌آهن و اهالی فوتبال است ولی با این حال، باز هم ادامه می‌دهیم.

لازم به ذکر است که ذوب آهن این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

کد خبر 6086957

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران