Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برای رصد همه مسائل و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در قم، قرارگاه ۱۹ دی تشکیل و اساس‌نامه‌ای برای آن تهیه شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی عصر امروز در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری که در سالن جلسات آستان مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: پس از بیانات بسیار مهم و راهگشای مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت و جایگاه شهر مقدس قم، تصمیم به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور برخی از شخصیت‌ها و بزرگان حوزه علمیه گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رصد همه مسائل و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در قم، قرارگاه 19 دی تشکیل و اساس‌نامه‌ای برای آن تهیه شد، شورای سیاست‌گذاری و کارگروه‌هایی که باید در قرارگاه تشکیل شود ازجمله تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد.

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه کارگروه رصد، کارگروه ارزیابی و  کارگروه هماهنگی ازجمله کارگروه‌های این قرارگاه هستند، افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گروه‌هایی در مساجد تشکیل‌شده که امید است در جهت اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم، همچنین در سال آینده به پیشگاه مقام معظم رهبری گزارش کاری را ارائه خواهیم داد.

نابودی شاه با وحدت و همدلی ملت ایران محقق شد/ قیام 19 دی آرزوی نظام اسلامی را محقق کردعضو جامعه مدرسین: قیام خونین 19 دی اثبات ولایت‌مداری ملت ایران است‌آیت‌الله ممدوحی: قیام 19 دی برای دفاع از حریم مرجعیت و مشت کوبنده بر دهان بدخواهان بود

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تشکیل قرارگاه 19 دی بعد از بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بنا براین است که نسبت به سال‌های قبل افزایش صددرصدی فعالیت داشته باشیم و کمیته فرهنگی ذیل کارگروه‌های این قرارگاه شکل بگیرد به نظر می‌رسد میزان تحقق برنامه‌ها را کمتر از یک ماه تقدیم کنیم.

سپس مدیرکل صداوسیمای مرکز قم خطر آسیب‌های اجتماعی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: اختلافات خانوادگی، بدحجابی، شرب خمر، بیکاری و اختلافات قانونی ازجمله آسیب‌های اجتماعی استان قم هستند که باید موردتوجه قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی سازمان صداوسیمای قم در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی گفت: در حوزه سیمای مرکز قم مجموعه برنامه‌هایی ازجمله « مهر بانو زنده است»، پلاک 16، سروستان و قندپهلو در زمینه آسیب‌های اجتماعی تهیه‌شده است.

وی بیان کرد: بارها مسئولان می‌گویند باید مساجد و آمدن به هیئت‌های مذهبی تقویت شود درحالی‌که گرایش‌های مختلفی در جامعه وجود دارد و حکومت متولی همه این اشخاص است و باید مجموعه این‌ها به‌عنوان اوقات فراغت جامعه در نظر گرفته شود.

لطفی نیاسر عنوان کرد: در مرکز صدای قم نیز برنامه‌هایی ازجمله سراب، زمزم معرفت و بی‌تعارف تهیه‌شده است، همچنین در حوزه خبر گزارش‌ها و مستنداتی من‌جمله تهیه و گزارش در زمینه نگهداری حیوانات خانگی تهیه‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان قم بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدام به برگزاری جشن می‌کنند و وقتی سین برنامه را به ما می‌دهند مشاهده می‌شود این برنامه‌ها تکراری بوده و نمی‌تواند بر روی آنتن صداوسیما برود.

وی با انتقاد از سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: دستمان از اینکه بخواهیم کار انجام دهیم  پر است اما دستگاهی که سخن از آسیب اجتماعی می‌کند در واقعیت چه اقداماتی انجام داده‌ است؟ به نظر می‌رسد دستگاه‌ها باید بیش از اینکه به همایش‌های مسئول محور بپردازند که حاصلی ندارد و فقط بودجه‌ها صرف می‌شود به صداوسیما در زمینه آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند.

انتهای پیام/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   ***از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   ***خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   ***تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   ***کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   ***نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری