Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است رقابت بزرگی بین غول های اروپا در راه جذب پدیده 19 ساله پرتغالی شکل بگیرد.

طرفداری- ژوائو فلیکس، هافبک هجومی 19 سابقه بنفیکا در این فصل درخشان ظاهر شده است. او در 15 بازی لیگ پرتغال برای بنفیکا موفق به ثبت 8 گل و 4 پاس گل شده تا توجه تیم های بزرگ اروپا را به سمت خوب جلب کند.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ امروز جلسه ای میان مسئولان یوونتوس و رئیس باشگاه بنفیکا در مورد بررسی احتمال انتقال فلیکس به تورین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژرژ مندز نیز در این جلسه حضور داشت. رئیس بنفیکا روز گذشته نیز با دو باشگاه شهر منچستر یعنی یونایتد و سیتی در همین مورد صحبت کرده بود. بنفیکا منتظر ارائه پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه هاست تا در مورد آینده فلیکس تصمیم گیری کند. بسیار محتمل است آینده این بازیکن در ایتالیا یا انگلستان رقم بخورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس

شهروندان کشورهای عربی جنوب خلیج فارس  ویزای شینگن 5 ساله دریافت می کنند.

به گزارش عصرایران،‌ اتحادیه اروپا اعلام کرد از این پس به شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در اولین درخواست، ویزای 5 ساله چند بار ورود ارائه می شود.
به نوشته رسانه های اروپایی، این تصمیم همزمان با نشست دوجانبه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در کشور اروپایی لوکزامبورگ اعلام شد.

6 کشور کویت، بحرین، عربستان سعودی،قطر، امارات و عمان ، عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند. شهروندان امارات قبل از این ، از دریافت شنگن معاف شده بودند و بدون ویزا می توانستند وارد محدوده کشورهای شنگن شوند.

29 کشور عضو شنگن شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتویا، لایخشتین، لیتوانی، لوگزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتقال، اسلواکی، اسلوانی، کرواسی، اسپانیا، سوئد، سویس، رومانی و بلغارستان هستند.

"جوزپ بورل" نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی روز دوشنبه / دیروز گفت: من از تصمیمی که امروز صبح توسط کمیسیون اروپا برای هماهنگ کردن قوانین اعطای ویزای چند بار ورود به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اتخاذ کرد استقبال می‌کنم.

"لودویک بوی" سفیر فرانسه در عربستان سعودی هم در توییتر نوشت: شهروندان سعودی از این پس با اولین درخواست می‌توانند ویزای شنگن را برای مدت 5 سال دریافت کنند. 

او گفت فرانسه به شدت از این تصمیم اروپا حمایت کرد. وی ادامه داد "ما مشتاقانه منتظر دیدن شهروندان بیشتری از عربستان سعودی در فرانسه هستیم، چه برای گردشگری و چه برای کار."

ویزای شنگن ، ویزای مشترک 29 کشور اروپایی است. افراد با دریافت ویزای شنگن از یک کشور عضو این پیمان می توانند از 28 کشور دیگر نیز آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه، سفر کنند. میان این 29 کشور نیز همه مرزهای دریایی ، هوایی و زمینی برداشته شده است و شهروندان آزادانه در رفت و آمد هستند.

در ماه گذشته، دو کشور رومانی و بلغارستان به صورت محدود، به شنگن پیوستند. این دو کشور فعلا در مرزهای هوایی عضو شنگن هستند و نه زمینی و دریایی.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تلاش بحرین برای معافیت شهروندانش از ویزای شنگن آسان سازی ویزای شنگن برای مردم 60 کشور جهان: صدور اینترنتی ویزا در 20 دقیقه لغو ویزای شنگن برای شهروندان امارات

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)