Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:53:51 GMT

علی نیک نفس به‌عنوان بخشدار مرکزی مرند منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۱۹۳

علی نیک نفس به‌عنوان بخشدار مرکزی مرند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی که با حضور استاد رحیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایحان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند، گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد علی نیک نفس بعنوان بخشدار بخش مرکزی مرند معرفی و از زحمات امیری راد تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مسئول دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان، مدیر روابط عمومی اوقاف استان، رابط و معاون فرهنگی در مکه و مدینه، سرپرست و خبرنگار روزنامه آزاد و صدای عدالت در آذربایجان شرقی، خبرنگار روزنامه های فجر آذربایجان و ابتکار، سردبیر و مدیر اجرایی هفته نامه رهگشا، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آذر ارس، کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کارشناس صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، رئیس هیأت بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری آذربایجان شرقی از جمله سوابق علی نیک نفس بخشدار جدید بخش مرکزی مرند است.

گفتنی است بخش مرکزی شهرستان مرند شامل هفت دهستان بناب، دولت آباد، زنوزق، کشکسرای، میشاب شمالی، هرزندات شرقی و هرزندات غربی و نیز چهار شهر مرند، زنوز، کشکسرای و بناب جدید است.

کد خبر 4555193

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی حکم انتصاب مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود