Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:10:47 GMT

اعتراض پیگرینی به پنالتی منچسترسیتی(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۶۶۷

اعتراض پیگرینی به پنالتی منچسترسیتی(عکس)

مانوئل پیگرینی سرمربی وستهام، برناردو سیلوا، بازیکن منچسترسیتی را متهم کرد که خود را بی‌دلیل روی زمین انداخته و با گرفتن یک پنالتی غیرمنصفانه باعث شکست تیم او شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانوئل پیگرینی در وستهام دیروز در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفتند تا در دقیقه 59 با پنالتی‌ای که داور به دلیل خطا روی برناردو سیلوا اعلام کرد، با گل سرجیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی شکست خورده و سه امتیاز بازی را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگرینی بعد از بازی به تصمیم داور به شدت اعتراض کرد و برناردو سیلوا را به دلیل شبیه‌سازی مورد سرزنش قرار داد.

 

مهاجم پرتغالی سیتی، برناردو سیلوا، در برخوردی که با فیلیپه آندرسون بازیکن وستهام داشت روی زمین افتاد تا داور در سوت خود بدمد و آگوئرو توپ را گل کند تا سیتی همچنان سایه به سایه، به تعقیب لیورپول صدرنشین ادامه دهد.

 

 

پیگرینی که سابقه سرمربی‌گری در منچسترسیتی را دارد در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" اگر بگویم پنالتی پر حرف و حدیث، حق مطلب را ادا نکرده‌ام. آن صحنه اصلا پنالتی نبود. این صحنه‌ها همیشه در محوطه جریمه اتفاق می‌افتد".

 

 

سرمربی وستهام در ادامه گفت:" مانوئل لانزینی در محوطه جریمه منچسترسیتی دقیقا همین اتفاق برایش افتاد ولی خودش را روی زمین نینداخت. اگر این بازی را به خاطر اتفاق دیگری می‌باختیم شاید می‌توانستیم قبول کنیم ولی آن پنالتی اصلا قابل قبول نیست".

 

 

پیگرینی در ادامه گفت:" آنها دیگر نتوانستند گل بزنند و ما خیلی خوب دفاع کردیم. اولین سیو دروازه‌بان ما در دقیقه 61 اتفاق افتاد. البته بعد از آن سیتی یکی دو فرصت داشت. ای کاش یکی از آن فرصت‌ها گل شده بود. چون در اینصورت تحمل باخت برای ما راحت‌تر می‌شد".

 

 

مانوئل پیگرینی (سرمربی) وستهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل پیگرینی سرمربی وستهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونسردی مانوئل نویر در محوطه جریمه خودی و پا به توپ شدن در دیدار مقابل آرسنال / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از خونسردی بالای مانوئل نویر در دیدار مقابل آرسنال و کیفیت بالای دروازه بان آلمانی در پا به توپ شدن را منتشر کرده است.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • اعتراض پورتو به نگرفتن پنالتی روی طارمی
  • گل ارلینگ هالند به لوتون تاون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 لوتون تاون)
  • خونسردی مانوئل نویر در محوطه جریمه خودی و پا به توپ شدن در دیدار مقابل آرسنال / فیلم
  • اعتراض مهدی ترابی به تعویض! / ستاره‌های پرسپولیس شاکی شدند
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد
  • اعتراض ستاره‌های پرسپولیس به تعویض!