Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بحران در ونزوئلا باعث شده‌ است که تمرکز جان بولتون از ایران منحرف شود و به موضوع دیگری توجه کند.

رویترز در این گزارش که همراه با تصویر کاریکاتورگونه جان بولتون منتشر شده‌ است، از تغییر توجه این روزهای مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داده‌ است.  

این گزارش در این مورد نوشت: تا چند وقت پیش جان بولتون متمرکز بر ایران بود اگر به اتاقش وارد می‌شدید عکس‌های زیادی درباره ایران و توافق هسته‌ای توجه شما را به خود جلب می‌کرد اما اکنون دیگر محور تمرکز بولتون ایران نیست و دیوار اتاق او شامل تصاویر نیکولاس مادرو رییس‌جمهور ونزوئلا هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق نشانه‌ تغییر تمرکز بولتون است. بولتون در حال حاضر در تلاش برای بیرون راندن نیکولاس مادرو از ونزوئلا است.

مشاور امنیت ملی آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۳۰ مطلب علیه دولت ونزوئلا توییت کرده است که این مقدار خیلی بیشتر از توییت‌هایی است که وی تاکنون در مورد سوریه و خاورمیانه منتشر کرده‌ است.

وی یک ماه پیش در مورد ونزوئلا در توییتر خود نوشت: «برای نیکلاس مادورو و مشاوران ارشد او بازنشستگی طولانی و آرامی را آرزو می‌کنم و امیدوارم در یک ساحل زیبا جایی دور از ونزوئلا، زندگی کند. آن‌ها باید از فرصت عفو عمومی که گوایدو اعلام کرده استفاده کنند و بروند. هرچه زودتر این اتفاق بیافتد، بهتر است.»

جان بولتون یک روز بعد مجددا علیه مادرو مطلبی منتشر و وی را تهدید کرد که اگر خودش خودجوش از قدرت کناره‌گیری نکند، در نهایت از زندان «گوانتانامو» سر در می‌آورد.

وی در این باره نوشت: زندگی و استراحت  در یک جزیره زیبا خیلی بهتر از این است که بخواهد در چنین زندانی مانند گوانتانامو زندانی بماند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خاورمیانه کاریکاتور مشاور امنیت ملی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است