Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، فردا (جمعه ۱۰ اسفند) در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان،گفت:  مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با رقابت 130 نفر از خواهران و برادران فردا جمعه (10 اسفند) در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار و نفرات برتر معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان، افزود: مرحله شهرستانی مسابقات مدهامتان در شهرستان‌های بهار، رزن، تویسرکان، نهاوند، اسد آباد، ملایر و همدان برگزار شد.

 

وی، با اشاره به اینکه بیش از یک هزار نفر در مرحله شهرستانی شرکت کردند، اظهار داشت: از این تعداد به جزء رشته های قرائت تقلیدی و نقاشی  130 نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی  زیر 16سال و بالای ۱6 سال برگزار می شود، بیان کرد: 130 نفر شرکت کننده مرحله استانی مسابقات در  رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، ترتیل، اذان، و قرائت تقلیدی  با هم به رقابت می پردازند.

 

ناهیدی فرد افزود: مسابقات قرآنی با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم و بسترسازی مناسب جهت حضور نوجوانان و جوانان در رقابت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: نفرات برتر شرکت کنندگان مرحله استانی هر رشته به مرحله کشوری که اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، معرفی و اعزام می شوند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف شبستان خبرگزاری محمد جواد ظریف ظریف حضرت زهرا س مجلس روز زن بیانیه گام دوم انقلاب مسابقات قرانی مدهامتان مسابقات مرحله استانی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری