Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:59:09 GMT

نخست وزیر ارمنستان به اصفهان سفر کرد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۵۷۴۳

نخست وزیر ارمنستان به اصفهان سفر کرد

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در صدر هیئاتی بلندپایه وارد اصفهان شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دقایقی پیش در صدر هیئتی بلند پایه سیاسی و اقتصادی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

وی در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال عباس رضایی استاندار اصفهان و سیپان کاشجیان اسقف اعظم و پیشوای دینی ارامنه و همچنین نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار نخست‌وزیر ارمنستان با امام‌خامنه‌ایامضای 2 سند همکاری مشترک میان ایران و ارمنستانظریف در دیدار نخست وزیر ارمنستان با روحانی حضور یافت+عکسروحانی: فرصت‌های خوبی در توسعه روابط ایران و ارمنستان وجود دارد

نخست وزیر ارمنستان در سفر به اصفهان از آثار تاریخی و دیدنی این شهر بازدید می‌کند. وی در این سفر بازدید از مجموعه تاریخی میدان امام (ره) و کلیسای وانک را در برنامه دارد.

پاشینیان همچنین در این سفر در ضیافت ناهار با استاندار اصفهان دیدار می‌کند.

دیدار با اسقف اعظم جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران و سخنرانی برای جامعه ارامنه اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر نخست وزیر ارمنستان به اصفهان است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد