Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:04:01 GMT

مقصر گل‌ به خودی تاتنهام: تریپیه یا لوریس؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۶۱۰۵

مقصر گل‌ به خودی تاتنهام: تریپیه یا لوریس؟(عکس)

گل به خودی عجیب کیه‌ران تریپیر، بازیکن تاتنهام که باعث شد دربی لندن 2-0 به سود چلسی به پایان برسد، هواداران هاتسپر را عصبانی کرده و آنها از این گل به عنوان گل به خودی خنده‌دار یاد می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تاتنهام و چلسی دیروز در دربی حساس لندن در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند. پدرو در دقیقه 57 اولین گل بازی را برای چلسی به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه 84 گل به خودی عجیب و ناشیانه کیه‌ران ترپییر، ستاره انگلیسی ملی‌پوش تاتنهام، باعث شد یاران ماتوریتزیو ساری این بازی را با پیروزی 2-0 به پایان برده و تاتنهام دومین شکست پیاپی خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روی صحنه گل دوم چلسی، عملا هیچ خطری دروازه هوگو لوریس را تهدید نمی‌کرد. چرا که ضربه سر اولیویه ژیرو به هیچ کدام از بازیکنان آبی‌پوش نرسیده بود. اما تریپیر با حرکتی عجیب توپ را از هوگو لوریس عبور داد تا هواداران تاتنهام را خشمگین کند.

 

 

هاتسپری‌ها بعد از بازی به انتقاد شدید از گل به خودی تریپیر پرداخته و از آن به عنوان گل به خودی مضحک نام بردند. اما ریو فردیناند، کارشناس بازی در شبکه BT بعد از به صدا درآمدن سوت داور، مقصر این گل به خودی را نه تریپیر بلکه دروازه‌بان تاتنهام دانست.

 

فردیناند در این باره گفت:" من به عنوان یک مدافع، دروازه‌بان را مقصر گل به خودی تاتنهام می‌دانم".

 

 

ریو فردیناند در ادامه گفت:" اولیویه ژیرو پاس گل عالی‌ای می‌دهد. اگر به تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که او به تریپیر نگاه می‌کند، بعد سرش را پایین می‌اندازد و دیگر به او نگاه نمی‌کند".

 

 

فردیناند در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" ژیرو می‌بیند که دروازه‌بان روی خط دروازه است. تا اینجا مشکلی نیست ولی به محض اینکه لوریس خط دروازه را ترک می‌کند و جلو می‌کشد، آنهم بدون اینکه تریپیر تحت فشار باشد و نیازی به دخالت او داشته باشد، با این حرکت لوریس موقعیت کلا آشفته می‌شود و در این شرایط گل به خودی خوردن طبیعی است".

 

 

هوگو لوریس تاتنهام کرین تریپیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوگو لوریس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد