Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مجمع عالي بسيج چهارمحال و بختياري براي شتاب بخشي به پيشرفت و آباداني استان 10 سند راهبردي را ارائه کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه استان، مجمع عالي بسيج چهارمحال و بختياري با حضور فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام و مسئولان کارگروه هاي 10گانه بسيج اقشار استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام در اين مجمع گفت : در گام دوم انقلاب اسلامي بايد کارگروه هاي بسيج استان چهارمحال و بختياري با حضور کارشناسان و نخبگان تشکيل و علمي وارد ميدان شوند و آسيب هاي استان را شناسايي و راهکارهاي رفع آنها را ارائه کنند.
سردار علي محمد اکبري افزود: مطالب اين مجمع نتيجه تلاش و زحمت نخبگان علمي بسيج است که با ارائه به مسولان مي تواند به بهبود وضعيت و پيشرفت استان و کشور منتهي شود.
فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام، سياست زدگي را آفت هر مجموعه اي دانست و تصريح کرد: اسناد تدوين شده از سوي نخبگان بسيجي براي کمک به مسئولان اجرايي و حل مشکلات تهيه شده اند و بايد اين موضوعات از طريق مراجع ذيربط پيگيري و اجراي آنها مطالبه شود.
اکبري، با تأکيد بر هم افزايي و استفاده از ظرفيت هاي متعدد بويژه در اقشار بسيج در راستاي اجراي سندهاي تهيه شده گفت: رايزني با مسئولان ارشد و اجرايي استان، استفاده از ظرفيت رسانه ها و فضاي مجازي و آموزش همگاني و مطالبه گري مي تواند به پيشرفت و حل مشکلات جامعه کمک کند.
وي خاطرنشان کرد: تصميمات مجمع عالي بسيج لحظه اي و احساسي نيست، بلکه بر اساس کار نخبگان و بر پايه علمي و کاربردي است.
رئيس مجمع عالي بسيج چهارمحال و بختياري نيز گفت: مطالب مطرح شده در اين مجمع و 10 سند تهيه شده از سوي کارگروه هاي اقشار بسيج، محصول يکسال زحمت متخصصان دانشگاهي، علمي، کشاورزي، فني است که پيرامون مسائل مربوط به علمي، خانواده و زن، مباحث کشاورزي، آب و منابع طبيعي، صنعت، اجتماعي، فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، کشاورزي و منابع طبيعي، علمي و تربيتي و دفاعي امنيتي تهيه شده است.
احمدرضا بسيج افزود: سندهاي تدوين شده کار کارگروه هاي اقشار بسيج است که قابليت اجرايي براي حل مشکلات در استان و حتي کشور دارند.
وي گفت: بسيجيان متخصص در قالب 10 کارگروه تعداد 80 جلسه برگزار کرده اند و اين اسناد را براي برون رفت از مشکلات روز جامعه با ارائه انديشه و فکر و پيشنهاد و تبديل آنها به سند براي تقديم به
مسئولان اجرايي بدون هيچ چشمداشت و انتظاري، آماده کرده اند.
2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری