Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دومین المپیاد ورزش زنان کارگر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۱۱ اسفندماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، محسن نیرومند با اشاره به برگزاری دومین المپیاد ورزش زنان کارگر کشور در شهر ابریشم، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها روز -شنبه ۱۱ اسفند ماه- از ساعت ۱۶ در محل اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان واقع در شهر ابریشم با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرومند ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای ورزشی بانوان کارگر قرار است این المپیاد هر سال در ایام ولادت باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) با شکوه تمام برگزار شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود. افزود: این المپیاد در پنج رشته ورزشی شنا، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بسکتبال سه نفره و با حضور ۲۵۰ نفر از بانوان برگزیده کارگران در قالب تیم‌های ورزشی بیش از ۲۶ استان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به مصوبه شورای سیاست‌گذاری ورزش بانوان کارگر گفت: به منظور برگزاری المپیادهای ورزشی اتحادیه بانوان کارگر،  اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و اتحادیه سراسری زنان کارگر و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نسبت به تشکیل و ایجاد ستاد برگزاری المپیاد ورزش بانوان کارگر طبق شرح وظایف مصوب اقدام کند
نیرومند خاطرنشان کرد: این ستاد موظف است تا با هماهنگی کمیته فنی و ستاد اجرایی و سایر کمیته‌های مرتبط، مقدمات لازم را برای حضور تمام تیم‌های منتخب استان‌های کشور انجام دهد.
وی گفت: المپیاد ورزش بانوان کارگر با هدف حضور بیشتر بانوان در عرصه ورزش، برای دومین سال متوالی در سطح کشور در مجموعه ورزشی شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود. نخستین دوره این رقابت‌ها سال گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیاد فرهنگی ورزشی شهر ورزش اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود