Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  شهرکی رئیس سازمان صمت استان گفت: چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ اسفند در  محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجند واقع در سایت اداری برگزار می‌شود.  

 ویافزود: دارندگان کارت‌های بازرگانی معتبر حقیقی و حقوقی و کارت‌های عضویت معتبر حقوقی با حداقل یک سال سابقه عضویت و کارت‌های عضویت حقیقی معتبر با حداقل ۱۸ ماه سابقه عضویت می‌توانند به کاندیدای مدنظر خود رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی ادامه داد: هر رای دهنده می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی و همچنین کارت بازرگانی یا عضویت خود با مراجعه به محل برگزاری انتخابات پس از احراز هویت نسبت به انتخاب حداکثر  ۱۵ نفر شامل ۵ نفر از بخش بازرگانی، ۵ نفر از بخش صنعت، ۳ نفر از بخش کشاورزی و ۲ نفر از بخش معدن از میان ۳۸ نفر کاندیدای این دوره اقدام کند.  

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به اینکه فرایند این انتخابات بصورت الکترونیکی خواهد بود گفت:  هیات نظارت بر انتخابات بر روند برگزاری این انتخابات که تا ساعت ۱۸ همان روز ادامه خواهد داشت، نظارت‌های لازم را خواهد کرد.

وی اظهار کرد:  این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.  

انتهای پیام / ط آ

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکارآمدی روش تعیین افزایش نرخ حمل‌ونقل کالا‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل‌ونقل کالا‌ها گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالا‌هایی که تولید داخل و از کارخانه‌ها هستند، ناکارآمد است.

محمدرضا توکلی‌زاده درصدوپانزدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی مشهدافزود: ما باید مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه اقتصاد پیش بیاید را پیش‌بینی و بررسی کنیم که آیا می‌توانیم در رفع این مشکلات موثر باشیم.

وی گفت: یکی از این مسائل هزینه‌های حمل‌ونقل است که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده کالا‌ها در مقاصدی دارد که کالا در آنجا مصرف می‌شود. روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل‌ونقل گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالا‌هایی که تولید داخل و از کارخانه‌ها هستند، ناکارآمد است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در قیمت‌گذاری حمل‌ونقل سیمان سه نهاد راهداری، کانون رانندگان و شرکت‌های مسافری تصمیم‌گیری می‌کنند، هم افزود: اشکال اساسی این است که این سه نهاد در افزایش قیمت حمل منتفع می‌شوند، اما نقش تولیدکننده و مصرف‌کننده مغفول مانده و دیده نشده است. این می‌تواند موجب انحرافاتی شود. باید تغییر رویه‌ای داد که تولیدکننده و مصرف‌کننده در تعیین قیمت حمل تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
  • ۱۴۳ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت‌های بازرگانی خارجی
  • عراق مقصد ۵۰ درصد از محصولات صادراتی قزوین
  • ناکارآمدی روش تعیین افزایش نرخ حمل‌ونقل کالا‌ها