Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، محمدجواد آذری جهرمی در توییتی نوشت: ‏و‌ اما خبر‌خوب⁩ جدید: دیگر مهم نیست از کدام اپراتور خدمات می‌گیرید، از هفته‌ی آینده، تمام ایران سرای شما خواهد بود. امروز با توافق دوم ⁧رومینگ‌ملیِ⁩ دیتای دو اپراتوربزرگ، ۳۸۰۰کیلومتر جاده و بیش ‌از ۵۵۰۰روستای دیگر تحت پوشش 3G و‌4G قرار گرفتند که نقاط کور نیز در دسترس قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

169 / 279 رومینگ دیتای دو اپراتور روستا جاده اینترنت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رومینگ روستا جاده اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای یک دستاورد است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر صبح امروز سه شنبه با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا (قرارگاه ترافیکی نصر) پس از ادای احترام به شهدای گمنام در این مرکز، گزارش روزانه رخداد‌های ترافیکی نوروز را دریافت کرد و در جریان آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی و سامانه‌های پلیس راهور برای نظارت بر جاده ها، تسهیل تردد مسافران نوروزی و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده مبنی بر کاهش تلفات جاده‌ای در نوروز امسال تأکید کرد: اینکه میزان تلفات تاکنون ۲۸ درصد کاهش داشته یک موفقیت و دستاورد است و باید به همه دست اندرکاران خسته نباشید بگوییم، اما نکته مهمتر این است که حتی یک تلفات و کشته در جاده‌ها نیز قابل تحمل و پذیرفته نیست و اینکه خانواده‌های جانباختگان حوادث ترافیکی در این ایام عزادار شوند موضوعی دردناک و دشوار است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت بخش نرم‌افزاری و تجهیزات مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: خوشبختانه در بخش تجهیزات و اقدامات نرم‌افزاری اتفاقات خوبی رخ داده، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید تلاش بیشتری برای جلوگیری از حوادث انجام دهیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر اهمیت ایمنی راه‌ها تأکید کرد و افزود تصمیمات خوبی از ابتدای دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها اتخاذ شد و خوشبختانه تا امروز بیش از ۵۰ درصد اهداف تعیین شده در رفع نقاط حادثه خیز محقق شده است.

مخبر با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا تمامی نقاط حادثه‌خیز که توسط وزارت راه و پلیس مورد توافق قرار گرفته و صورتجلسه شده است را تا پایان سال رفع و اصلاح کنیم اظهار داشت: گزارش‌های کارشناسی گویای این حقیقت است که بیشتر تصادفات و حوادث جاده‌ای مربوط به عامل انسانی و بی‌احتیاطی رانندگان است که ضرورت دارد مقررات و قوانین بازدارنده در این خصوص تصویب شود و دولت نیز خود را موظف می‌داند که منابع مالی مرتبط با این برنامه‌ها را تأمین کند.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقاء کیفیت خودرو‌های تولید داخل تأکید و تصریح کرد: خودروسازان نباید با تولید خودرو‌های کم کیفیت جان مردم را به خطر بیاندازند و موظف هستند به تعهدات خود در استانداردسازی و ایمنی خودرو‌ها عمل کنند.

مخبر ادامه داد: مدیران شرکت‌های خودروساز کشور باید همزمان در جهت افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودرو‌ها گام بردارند و اگر نتوانند کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند، این یک اشکال و ضعف مدیریتی است.

وی افزود: دولت سیزدهم در صحنه کار و فعالیت حضور دارد و امیدواریم با تلاش همه بخش‌ها و با روحیه جهادی بتوانیم سال آینده شاهد گزارش‌های بهتر در کاهش هر چه بیشتر حوادث جاده‌ای و تلفات باشیم.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی نیز با بیان اینکه انجام این حجم از سفر‌های نوروزی در آرامش و امنیت کامل در سایه تلاش همه مجموعه‌ها و بخش‌های مرتبط انجام شده است، گفت: رفع نقاط حادثه خیز از اولویت‌های جدی دولت است و طی مدت اخیر بخش زیادی از نقاط حادثه خیز اصلاح شده که یک رکورد است.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور پس از حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، با همراهی وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس پلیس راهور فراجا با بالگرد از محور‌های مواصلاتی مابین تهران و استان مازندران از جمله جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از آخرین وضعیت تردد‌های جاده‌ای و روند بازگشت مسافران نوروزی مطلع شد.

در این بازدید هوایی وزیر راه و شهرسازی گزارش دقیقی از وضعیت پروژه‌های افتتاح شده و یا در حال اجرا ارائه داد. قطعات و مسیر‌های باقی مانده آزادراه تهران-شمال و گره‌های ترافیکی موجود در این مسیر و همچنین وضعیت تسهیل عبور ومرور مسافران نوروزی پس از افتتاح مسیر رفت آزادراه منجیل-رودبار مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • تورنمنت جاده ابریشم| پرویزی و امیری فینالیست شدند؛ ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد
  • رشد پدیده «جوان مرگی» در تصادفات جاده‌ای
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای یک دستاورد است