Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: از آنجایی که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، باید زمان بگذرد تا این بازیکنان با بقیه هم تیمی هایشان هماهنگ شده و در بهبود نتیجه بازی تاثیر گذار باشند.

به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی و سپاهان با اشاره به تمرینات خیلی خوب تیمش در طول هفته جاری، افزود: تیم سپاهان یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ برتر محسوب می شود و در نتایج اخیر این تیم وضعیت خوب تیم قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تیم سپاهان در بازی های هوایی خوب ظاهر می شود و باید در بازی فردا بازیکنانم مواظب این حرکات باشند.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه لی اروین مدتی از باشگاه دور بوده است، گفت: نمی توانیم برای حضور این بازیکن در بازی های آتی تیم شتاب زده عمل کنیم و باید زمان طی شود تا به شرایط ایده ال برگردد.
وی با اشاره به اینکه ساسان انصاری در بازی فردا مقابل تیم فوتبال سپاهان شانس بازی زیادی دارد، در خصوص بازی نه چندان جالب تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به دلیل کیفیت زمین بازی و عجله کردن بازیکنانم در این بازی نتوانستیم از موقعیت های بوجود آمده استفاده کرده و نتیجه بازی را به سود خود تمام کنیم.
لیکنز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چرا با وجود اینکه بازیکنان نامی تیم در دقایقی از بازی احساس خستگی می کنند و بازیکن خوبی هم روی نیمکت وجود دارند، تعویض نمی شوند؟ گفت: معتقد هستم که با ایجاد حس رقابت در پست هایی شرایط این رقابت را در بین شاگردانم بوجود می آورم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: از هواداران تیم انتظار دارم تا در بازی فردا مقابل تیم سپاهان اصفهان مثل بازی های قبل با حمایت های بی امان خود ما را در رسیدن به پیروزی همراهی کنند تا شاهد درخشش تیم تراکتورسازی باشیم.
وی همچنین در مورد بازی با نساجی عنوان کرد: بعد از تساوی در بازی با نساجی انگیزه ای در بین شاگردانم برای به ثمر رساندن گل پیروزی نبود و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.
وی با اعلام اینکه اشکان دژاگه، عبداله زاده و همچنین اخباری در بازی فردا غائب خواهند بود، خاطرنشان کرد: با وجودی که در بازی گذشته به بچه ها تذکر داده بودم، اشکان در صحنه ای که خطا نبود کارت زرد گرفت و بازی فردا را از دست داد.
وی افزود: عبداله زاده هم که در تمرینات تیم دچار مصدومیت شده است به احتمال زیاد در بازی فردا تیمش را همراهی نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم سپاهان به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تراکتورسازی حضور داشته باشد.
تیم تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تیم سپاهان صف آرایی می کند.
/3071/9853

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس