Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:39:21 GMT

بیشترین میزان بارندگی هرمزگان در پارسیان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۹۴۴۰

بیشترین میزان بارندگی هرمزگان در پارسیان ثبت شد

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: طبق اعلام سامانه ایستگاه های سینوپتیک استان، بیشترین میزان بارندگی تا ساعت 15و30 دقیقه امروز پنجشنبه مربوط به شهرستان پارسیان با 6 و 2 دهم میلیمتر بوده است.

مرضیه سی سی پور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت در جزیره لاوان 4 و 9 دهم، بستک 2 و 8 دهم، جزیره کیش 1 و 4 دهم و جزیره قشم، حاجی آباد و بندرلنگه 6 دهم میلیمتر باران باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: همچنین دراین مدت در میناب، جزیره قشم (فرودگاهی) و جاسک 3دهم میلیمتر، جزیره سیری و ابوموسی 2 دهم، بندرخمیر یک دهم و بندرعباس و سردشت بشاگرد کمتر از یک دهم میلیمتر باران ثبت شده است.

**سامانه بارشی از عصر چهارشنبه وارد هرمزگان شد
کارشناس پیش یبنی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه بارشی ازعصر چهارشنبه سبب ابرناکی، در مناطق غربی و شمالی هرمزگان و دیگر نقاط استان می شود و شروع بارش ها از امروز در این مناطق پیش بینی می گردد.
مرضیه سی سی پور در خصوص وضعیت بارشی افزود: بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان می دهد همچنین موج ناپایدار بر روی جنوب شرق کشور و استان هرمزگان از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به ویژه روزهای جمعه و شنبه هفته آینده سبب ناپایداری های هوا، رگبار باران وزش باد شدید و مواج شدن دریا می شود.
وی ادامه داد: روز شنبه نیز در بیشتر نیمه شرقی استان بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه با آبگرفتگی و افزایش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
کارشناس پیش یبنی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز پنجشنبه در برخی نقاط غربی و شمالی و اواخر پنجشنبه تا جمعه در اکثر نقاط استان و نیز روز شنبه در بیشتر نیمه شرقی استان بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه با آبگرفتگی و افزایش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
به گفته سی سی پور، در روزهای جمعه تا اوایل شنبه با توجه به شدت بارش و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در برخی نقاط غربی و شمالی استان و نیمه شرقی تمهیدات لازم صورت پذیرد.
وی توصیه کرد: از اواخر پنجشنبه تا دوشنبه به ویژه جمعه و شنبه با توجه به طوفانی شدن دریا تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي ثبت بارندگي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • آخرین جزئیات راه های مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز